Ahad, Julai 07, 2013


Jika pendedahan dalam blog Mymassa kata, ini semua harta kekayaan yang dimiliki oleh keluarga Si Ketua Penipu tu diluar Negara.

Tapi bagi SH, ini bukan harta kekayaan dia. Dia mana ada harta - harta yang banyak diluar Negara seperti mana yang diperkatakan.

Malah, dia sendiri pun dah menafikan perkara tersebut sebelum ini. Dia sendiri menyangkal dakwaan bahawa dia ada harta diluar Negara seperti yang didakwa.

Jadi, semua harta - harta ini bukan dia yang punya. Tapi sebaliknya, ini harta - harta yang dimiliki oleh Ahmad Albab. Tak pun harta ni semua harta - harta Ismet Ulam Raja. Jadi tak payah la Si Ketua Penipu tu susah - susah nak buat penafian pulak!!!

Ps: Baca pendedahan seterusnya, klik kat sini.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. betul tu... sokongggg tu bukan harta saya... depa fitnah no.... harta saya kain kafan aje beli la sikit kapur barus kemenyan air mawar dll.. sikit aje kan duit saya... tu semua anak saya punya... ada tak kain kafan bersalut titanium besi padu emas padu buat perlindungan cemeti malaikat.. jika ada hubungi saya.. si nuor aljubori almampos

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping