Khamis, Julai 04, 2013


Dah memang menjadi kebiasaan bagi puak - puak DAPigs ni untuk menyalahkan orang lain diatas kelemahan dan kegagalan mereka sendiri.

Jika sebelum ini, isu berkaitan dengan pemilihan CEC diorang boleh tunding jari kepada komputer. Namun tindakan itu jelas hanya memakan diri.

Malah, keGAGALan mereke menghasut rakyat dan merampas Putrajaya juga dipersalahkan orang lain. Walha, terang - terangan orang tak nak mereka jadi pemerintah.

Itu perkara yang pasti. Sekarang giliran Exco Rejim Pakatan Selangor pulak menunding jari dan menyalahkan rakyat kerana kurang memberi maklumat.

Kot ye puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak terima maklumat dari rakyat ye tak. Kalau suruh Red Bean Army tu serang pemimpin BN, boleh pulak diorang buat.

Tapi bila nak kutip maklumat pasal kewujudan rumah urut, diorang kata diorang tak mampu. Nampak sangat la yang puak - puak DAPigs ni saja nak cari alasan untuk menyalahkan orang lain. Itu je la kerja yang diorang pandai buat pun!!!
SHAH ALAM – Kekurangan maklumat daripada orang ramai didakwa menyukarkan pihak berkuasa tempatan (PBT) menjalankan operasi dan serbuan di pusat penjagaan kecantikan yang dikatakan membuka rumah urut secara haram.

Exco Kerajaan Tempatan, Kajian dan Penyelidikan negeri, Datuk Teng Chang Khim berkata, PBT akan mengambil tindakan tegas terhadap premis berkenaan sekiranya ada laporan dibuat mengenai kes salah guna lesen perniagaan.

“Orang buat banyak dakwaan, tetapi tiada maklumat yang diterima mengenai lokasi yang dimaksudkan.

Jika ada aduan, PBT akan bertindak tegas dan tiada kompromi langsung dalam hal ini,” katanya kepada Sinar Harian berhubungan dakwaan PBT kurang peka dengan kegiatan rumah urut haram itu.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai sesetengah pusat kecantikan dan penjagaan yang didakwa menyalahgunakan premis dengan mewujudkan rumah urut dan sarang pelacuran.

Chang Khim berkata, PBT boleh menyita atau membatalkan lesen jika pengusaha premis didapati menyalahgunakan lesen mereka bagi tujuan itu.

Katanya, pihaknya sedia untuk mengkaji semula tindakan tersebut berikutan dakwaan yang menyatakan bahawa terdapat premis yang beroperasi semula selepas disita.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping