Ahad, Ogos 04, 2013


Uik! Dah keluar dari Hospital dah ke Si Karpal Whilchar ni ye. Ingatkan dia terlantar lagi kat atas katil dalam wad ICU. Ingatkan kronik sangat penyakit dia.

Kalau suruh pergi ke mahkamah untuk dengar rayuan kes liwat sebelum ni, ceritanya macam Si Karpal Whilchar tu sakit kronik sampai tak boleh bangun.

Bila ada pendedahan pasal 'Bankleaks' mengenai urusan kewangan diantara dia dengan Si Ketua Penipu tu, terus dia jadi sihat wal-afiat pulak ye.

Tapi, walaupun dia sihat, mental dia nampak gayanya masih ada masalah sikit. Dia jelas tak mampu nak berfikir secara rasional dalam menghadapi pendedahan tersebut.

Apa yang kita dapat lihat, Si Karpal Whilchar tu jelas teragak - agak untuk menjelaskan mengenai isu tersebut kepada pihak wartawan.

Dia cuma cakap, pendedahan didalam surat misteri yang diedarkan sebelum ini tidak mempunyai asas undang - undang yang kukuh.

Si Karpal Whilchar tu jugak turut mendakwa Bekas calon BN bagi kawasan Permatang Pauh tidak sewajarnya menggunakan media untuk buat pendedahan sedemikian.
SHAH ALAM: Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Pengerusi DAP, Karpal Singh hari ini membuat laporan polis terhadap calon Barisan Nasional (BN) Parlimen Permatang Pauh, Dr Mazlan Ismail bersabit pendedahan surat misteri melibatkan mereka semalam.
 
Semalam Mazlan memberitahu kira-kira 6000 keping surat dihantar ke rumahnya oleh penduduk Permatang Pauh.
 
Surat itu dilaporkan mendedahkan Anwar membayar RM50 juta kepada Karpal sebagai rasuah sejak 2008. 
 
Karpal berkata Mazlan tidak seharusnya menggunakan media untuk mendedahkan perkara tersebut sebaliknya perlu membawa isu itu ke pengetahuan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah (SPRM).
 
"Surat yang tidak diketahui pengirimnya tidak mempunyai asas kukuh dalam undang-undang," kata Karpal ketika sidang media di Ibu Pejabat PKR di sini.
Pulak dah!!! Kalau diorang buat tak pe. Tapi, kalau orang lain buat tak boleh. Sebelum ni, berapa banyak skandal yang didedahkan oleh Pakatan kepada pihak media?

Kenapa masa tu diorang tak laporkan kepada SPRM atau pihak berkuasa lain? Contohnya isu NFC. Kenapa Si Rafizi tu tak bawak kes tu kepada SPRM dulu?

Bila dah puas dia tabur fitnah dan mencipta persepsi dalam media, baru la dia nak buat laporan. Tu pun bukan kepada SPRM. Dia buat laporan kepada CID.

Nampak sangat la puak - puak Pakatan Haramjadah ni setakat pandai bercakap je. Tapi, bila suruh buat, satu hapah pun diorang tak mampu. Setakat pandai jual air liur, buat apa. Tak mendatangkan faedah lansung!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping