Rabu, September 18, 2013


Pergh!!! Nak buat ayat pun SH rasa tak mampu beb. Tak de ayat yang dapat menggambarkan betapa hebatnya sambutan yang diterima oleh Si Chagu Bard ni.

Hanya SYABAS dan TAHNIAH sahaja yang mampu SH ucapkan kepada dia kerana 'BERJAYA' menarik kehadiran yang sebegini ramai.


Kalau macam ni punya ramai orang yang datang ke ceramah dia, tak heran la macam mana dia boleh kalah dalam Pilihan Raya Umum tempoh hari.

Hoi Chagu Bard!!! Ingat sikit! Biarpun 'beribu yang datang, Nyamuk dengan Lalat tetap tak boleh mengundi tau! Sebab nama Nyamuk dan Lalat tak termasuk dalam senarai daftar pemilih!!!

Gambar Ihsan (Klik Sini)
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Orang jual ubat kat pasar malam lagi ramai da.

    BalasPadam
  2. Ramai bro, cuma kita saja tak nampak. Dorang tu hanya boleh dilihat puak pr saja. Nak tau dorang tu sapa, itulah puak pengundi hantu..

    BalasPadam
  3. Tudia ...depa dh mula dh

    Depa dh mula ceramah tiap2 mlm ka ?

    BalasPadam
  4. KALAU AKU JADI DIA TENTU MALU SANGAT..ORANG DAH TAK SUKA..ORANG DAH TAK SUDI....MASIH LAGI TERHEGEH-HEGEH DAN TERSENGIH KEBODOHAN BAK KERANG BUSOK.....UDAH LAHY JADI ORANG BODOH SEDARLAH DIRI SIKIT PERJUANGAN ANDA TAK KEMAN PUN SAMPAI KIAMAT.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping