Rabu, September 18, 2013


Korang ni mudah sangat salah faham dengan Si Ketua Penipu ni. Walaupun dia kuat menipu, tapi jangan la kita cepat sangat nak menghukum tindakan dia.

Sama seperti ahli Politik lain yang ada dalam Malaysia ni. Setiap perkara pasti akan ada jawapannya. Jadi, jangan la kita cepat sangat salah sangka.

Sebelum ini sibuk sangat orang dok jaja cerita kononnya Si Ketua penipu tu akan pergi berjumpa dengan Pope di Vatican City tak lama lagi.

Isu yang cuba diketengahkan ialah mengenai perkara yang pernah dibangkitkan oleh Pencacai Pakatan Haramjadah tu masa Datuk Seri Najib pergi berjumpa dengan Pope.

Macam - macam spekulasi yang dijaja oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu dengan niat untuk memburuk - burukkan Datuk Seri Najib.

Maka sebab itulah Si Ketua Penipu tu cepat - cepat je keluarkan kenyataan seperti dibawah ni. Dia kata bukan dia nak sangat jumpa Pope di Vatican City tu.
SHAH ALAM: Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim meminta penyokong Pakatan Rakyat memahami tujuan sebenar pertemuannya dengan Pope Francis 1 di Rom, yang akan diadakan kelak.

Tanpa memperincikan agenda itu, Anwar hanya berkata beliau dijemput untuk menghadiri dialog peringkat tertinggi antara pemimpin Islam, Kristian dan agama lain di Sepanyol.

Anwar bagaimanapun tidak menjelaskan mengapa beliau yang dipanggil untuk membincangkan isu agama walhal beliau hanyalah seorang ketua pembangkang.

Anwar dilaporkan terpaksa mewar-warkan pertemuan itu kepada penyokongnya terlebih dahulu kononnya bimbang ia akan dijadikan kontroversi oleh seteru politik.

"Paus berhasrat untuk bertemu dengan beberapa delegasi mesyuarat itu untuk sedikit perbincangan kecil, dan saya salah seorang daripadanya," katanya.
Nah!!! Yang sebenarnya Pope tu yang nak jumpa dia, bukan sebaliknya. Sama la jugak macam kes video seks dia dengan Chinadoll yang didedahkan sebelum ini.

Yang sebenarnya bukan dia nak 'main' dengan Chinadoll tu. Tapi Chinadoll tu yang beria - ia sangat nak 'tutuh' anu dia. Takkan pulak dia nak larang pulak ye tak?

Gamaknya, Si Ketua Penipu tu ingat rakyat Malaysia ni bodoh sangat macam Pencacai - Pencacai Pakatan Haramjadah tu. Dia ingat dia dapat tipu orang.

Yang menjadi persoalannya sekarang, apa kejadahnya Pope tu beria - ia sangat nak jumpa dia? Apa faedahnya Pope tu dapat berjumpa dengan seorang kaki Peliwat?

Tak masuk akal lansung alasan yang dia bagi. Nampak sangat la dia ada agenda yang sengaja nak disembunyikan dari pengetahuan orang luar. Tapi, apa nak heran ye tak. Kalau dah namanya Ketua Penipu tu, Menipu aje la kerja yang dia tau buat pun!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping