Rabu, September 18, 2013


Memang tak patut betul la Si Mat Syabun ni. sampai hati dia memalukan Si Hadi Awang tu secara terang - terangan macam ni ek. Ini saja nak mendajalkan Hadi Awang ni.

Tak pasal - pasal je semua orang tau yang Presiden PAS tu merupakan pemimpin yang tak ambik tahu lansung hal sekeliling. Ibarat macam dia tertinggal keretapi. 

Tak bermaklumat bermaklumat lansung dibuatnya. Sepatutnya Mat Syabun sebagai orang paling kanan dengan Si Hadi Awang tu perlu la maklumkan kepada dia.

Ini tidak. Dibiarnya Hadi Awang tu termenung tak tentu arah. Sekarang siapa yang malu kalau bukan ahli - ahli PAS sendiri?

Selama ini Si Mat Syabu tu mengagungkan Mat Indera sebagai seorang perjuangan biarpun dia sendiri sedia maklum bahawa Mat Indera tu seorang pengkhianat.

Malah Si Mat Syabun tu sendiri meratapi kematian Si Chin Peng tu semalam. Tapi kenapa dia tak bagitau kepada Hadi Awang? Dah tak pasal - pasal je Si Hadi Awang tu malu.


Mungkin Si Mat Syabun tu terlalu sedih kot dengan pemergian seorang idola yang diagung - agungkan selama hari ini sampai tak sempat nak maklumkan kepada Hadi Awang.

Nak pulak sekarang ni Si Mat Syabun tu katanya tengah sibuk belajar cara - cara nak jadi seorang 'Ulama' yang dimaksudkan oleh Nik Aziz.

Harap - harap Si Mat Syabun tu tak jadi macam Si Mahfuz Bean sudah la. Kang kalau kita tanya apa maksud 'Ulama', dia kata itu sejenis kuih raya yang dicipta UMNO pulak. Maklum la, pemikiran Komunis memang selalunya SESAT!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. KEpada Mat Sabu...hang kena belajaq jadi ulamak bersungguh sungguh mulai dari la ni...belajaq betooi2..tak paham tanya ostat..usaha tangga kejayaan naaaa Mat Sabu!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping