Isnin, September 16, 2013


Rasanya ulang tahun sambutan Hari Malaysia sudah mula dicemari dengan satu insiden yang memang tak dapat kita lupakan seumur hidup.

Sebab ianya baru berlaku 6 tahun yang lalu. Kiranya apa yang berlaku masih segar dalam ingatan kita. Jadi, adalah mustahil kalau kita dapat melupakannya.

Tatkala itu, gempar seluruh Malaysia apabila Si Ketua Penipu bernama Anwar Ibrahim tu memukul canang kata dia dah berjaya 'Membeli' beberapa orang wakil rakyat.

Maka setiap hari dia turun ke padang dengan menjaja cerita kononnya dia akan jadi Perdana Menteri sebaik sahaja tiba tanggal 16 September.

Tarikh 16 September tu kata dia bakal mengorak sebuah sejarah yang tak dapat dilupakan oleh seluruh rakyat Malaysia. Dan ternyata, ianya menjadi kebenaran.

Sebab pada tanggal 16 September 2008, Si Ketua Penipu tu tidak juga berjaya menunaikan janji yang telah dia buat sebelum ini. Dia masih GAGAL jadi Perdana Menteri.

Terus pada keesokkan harinya, tak de lansung Pencacai - Pencacai Pakatan Haramjadah tu yang berani bersuara. Diorang sendiri terdiam kaku.

Tak de siapa yang dapat menjustifikasikan apa yang telah berlaku sebenarnya. Kenapa Si Ketua Penipu tu GAGAL jadi Perdana Menteri? Tak de sapa yang mampu bagi jawapan.

Tapi, adakah insiden itu melemahkan Si Ketua Penipu tu? Adakah insiden tersebut mampu membuatkan dia insaf dan tidak lagi mengulangi perkara yang sama?

Jawapannya TIDAK!!! Si Ketua Penipu tu tetap juga dengan perangai Musibat dia yang ternyata kotor dan keji tu. Dia tetap juga istiqomah dalam menipu rakyat Malaysia.

Sejak dari tarikh keramat 16 September itu berlalu, Si Ketua Penipu tu tetap juga meneruskan dakyah pembohongannya terhadap Kerajaan.

Dia tetap juga dengan kerja - kerja menabur Fitnah serta membuat dakwaan yang bukan - bukan terhadap pihak lawan tanpa mengira sama ada ianya benar atau pun tidak.

Kemuncaknya ialah apabila tiba tanggal 5 Mei 2013 yang lalu apabila Malaysia menghadapi Pilihan Raya Umum. "The Mother of All Election".

Pada ketika itu juga, banyak pembohongan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu dengan konco - konconya untuk memastikan Barisan Nasional tewas.

Macam - macam isu dibangkitkan termasuk la dakwaan kononnya seramai 40ribu Bangla yang diimport untuk memenangkan calon Barisan Nasional.

Tetapi akhirnya, kantoi jugak. Si Ketua Penipu tu dengan konco - konco dia GAGAL membutikan dakwaan yang telah dibuat. 40ribu Bangla tu hilang begitu sahaja.

Sejurus selepas habis Pilihan Raya dan Barisan Nasional kekal menjadi Kerajaan Malaysia, Negara sekali lagi berbau hancing dengan tuduhan kononnya berlaku insiden 'Blackout'.

Skripnya sama, insiden tu berlaku sebab nak memenangkan calon Barisan Nasional. Pun ianya GAGAL dibuktikan oleh Pencacai Pakatan Haramjadah tu.

Walaupun begitu, Si Ketua Penipu tu tetap juga memukul canang dan mendakwa kononnya berlaku insiden tersebut. Maka habis satu Malaysia dijelajahinya.

Segenap pelusuk Negara diterjah dengan dakwaan berlakunya 'Blackout' bagi menafikan kemenangan Pakatan ke Putrajaya. Tapi sekarang semuanya dah senyap.

Bila diungkit mengenai isu 'Blackout' tak de siapa pun yang berani nak bersuara. Macai - Macai Pakatan semuanya dah mula menyorok dalam kain pemimpin mereka.

Tetapi malangnya, kain pemimpin diorang tu pun dah koyak rabak sebab banyak kali kena 'Main' dek Si Ketua Penipu tu. Dah berlobang - lobang dah depan dan belakang.

Kesimpulannya sudah cukup jelas, Jangan la kita terus terpedaya dengan dakyah pembohongan Si Ketua Penipu tu lagi selepas ini kalau tak nak bau hancing tu kembali melekat pada kain baju kita!!! Sendiri makan pengat, sendiri mau ingat la!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping