Isnin, September 16, 2013


Kadang - kadang seronok jugak bila baca blog Pro Pakatan Haramjadah ni. Nampak sangat diorang sendiri memberikan kita bola tanggung.

Bergantung kepada cara kita menerima maklumat dan menghadam maklumat mampu membuatkan mereka sendiri terkedu dengan perjuangan mereka sendiri.

Terbaru mengenai resolusi yang ditentukan oleh Multaqa Ulama PAS yang diadakan baru - baru ini. Nampak gayanya cadangan mereka ditolak mentah - mentah.

Dengan memberikan alasan seperti diatas, kononnya mereka mendakwa cadangan Dewan Ulama PAS tu hanya diibaratkan sebagai 'Mengundur Kebelakang'.

Tak kurang jugak dengan dakwaan kononnya Multaqa itu tidak menepati aspirasi rakyat. Maknanya, resolusi yang dibuat tak boleh diterima.


Apa cerita ni beb? Kenapa pulak diorang nak tolak resolusi yang telah dibuat oleh Ulama jika mereka menjadikan kepimpinan Ulama sebagai asas kepada perjuangan mereka?

Kalau cakap Ulama dalam parti pun diorang tak nak dengar dan boleh nak pertikaikan dengan maki hamun, macam mana orang luar nak ikut cakap diorang?

Selama hari ini diorang tuduh orang lain enggan ikut cakap Ulama. Tapi sekarang, diorang sendiri menolak cadangan Ulama diorang sendiri secara terang - terangan.

Nampak sangat la yang PAS ni sebenarnya bukan memperjuangkan Islam sangat pun. Sebaliknya diorang mempergunakan Islam tu demi untuk kepentingan Politik semata - mata. Jadi, jangan harap la diorang nak memperjuangkan benda lain!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. hmm... susah nak kata samada mempergunakan atau tidak... masing2 ada akal kan nak fikir.... terpulang pada masing2..

    BalasPadam
  2. Salam bro,

    Mohon pautkan link blog

    http://sarawakia.blogspot.com

    ty

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping