Sabtu, November 30, 2013


Jangan la sedih sangat No Rule oi!!! Dah memang itulah hakikatnya, nak buat macam mana pulak lagi. Memang dah terbukti yang Polis DiRaja Malaysia ni yang TERBAIK!!!

Jadi, tak payah la dia nak susah - susah cari jalan untuk terus memburukkan lagi imej serta kredibiliti pasukan keselamatan Negara ni. Buat mengabihkan masa je.

Lagi pun, apa yang dia dan puak - puak Pakatan Haramjadah tu dok pertikaikan selama hari ini pun tak mendatangkan faedah. Tak memberikan manfaat kepada rakyat.

Nak pulak bila ada yang mula bercerita pasal dua tiga orang peguam Pakatan Haramjadah tu yang berminat nak mewakili geng - geng 'Tuhan Harun' ni.

Kononnya, peguam yang 'berlakon' nak memperjuangkan Hak Kebebasan Asasi Manusia tu curiga dengan apa yang berlaku terhadap 'Tuhan Harun' tu sendiri.

Diorang syak yang 'Tuhan Harun' tu dianiayai sewaktu dalam tahanan sehingga menyebabkan dia terpaksa menerima rawatan rapi di Hospital.

Heh! Mungkin diorang pun ingat 'Tuhan Harun' tu betul - betul 'Tuhan' kot. Jadi, sebab tu diorang pun boleh jadi pelik. Macam mana pulak 'Tuhan' boleh sakit!!!

Tapi itulah hakikatnya dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Diorang ni lagi suka membela penjenayah yang terlibat dalam kes berat atas alasan 'Memperjuangkan Hak Asasi Manusia'. Nanti, kalau diorang yang kena, baru la diorang tau langit tu tinggi atau rendah!!!
KUALA LUMPUR: Polis berjaya merungkai kes pembunuhan ketua penguatkuasa Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) dengan penangkapan 13 pengikut kumpulan ajaran sesat Tuhan Harun dan merampas pistol yang dipercayai ada kaitan dengan kes itu.

Tangkapan itu termasuk dua wanita.

Perkara itu diumum oleh Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar menerusi akaun Twitternya "Kejayaan membanggakan oleh STAFOC (Pasukan Petugas Khas mengenai Jenayah Terancang) PDRM. Tahniah sekali lagi. Di antara 13 tangkapan, 2 wanita ahli kumpulan Tuhan Harun".
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping