Selasa, November 19, 2013


Pergh!!! Terdesak sangat dah gayanya. Boleh mengancam nyawa kalau dah siap pasang 'Gengster' ni beb. Takut sangat kemaluan dia terdedah.

Kalau selama hari ini dia cuma harapkan pada Gundik dia yang tak berapa nak betul tu je untuk menjawab isu. Tapi sejak akhir - akhir ni, Gundik tu pun tak boleh pakai.

Habis semua orang dah mula cari gaduh dengan dia. Mungkin sebab tu la dia siap - siap upah 'Gengster' untuk mempertahankan serangan yang bakal menjelma.

Memang nampak sangat la yang Si Khalid Gagap tu sekarang ni bakal berhadapan dengan protes dalaman secara bersungguh - sungguh dari kalangan ADUN.

Tapi, jangan silap ye. Bukan ADUN dari kalangan wakil rakyat Barisan Nasional. Sebaliknya ancaman tu datang dari ADUN - ADUN Pakatan Haramjadah tu sendiri.

Diberitkan bahawa ADUN - ADUN Pakatan tu tak berapa suka dengan pentadbiran Si Khalid Gagap yang dilihat kurang mesra 'Politik' ni.

Maka atas sebab itulah dia mula mengupah beberapa orang 'Blogger' untuk menangkis sebarang serangan yang timbul dalam media internet.

Kumpulan bloger itu khabarnya didalangi oleh orang penting di pejabat MB berkenaan dan biayanya dari peruntukan pejabat MB. Berapa banyak peruntukannya tak tau la pulak.

Perjumpaan pertama kumpulan bloger berkapasiti kira-kira 20 orang itu telah pun diadakan 16 Novermber lalu bertempat di sebuah hotel di Shah Alam. 

Katanya, perhimpunan itu juga turut disertai oleh beberapa orang Blogger ternama dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Siapa la gamaknya diorang tu ye.

Pertemuan itu diperingkat menyusun kumpulan berkenaan serta merencana idea, plan dan tindakan untuk membela Si Khalid Gagap tu sekiranya protes bersungguh dilakukan. 

Sebelum ini Khalid diberikan tempoh tiga bulan oleh pihak tertentu supaya menyesalaikan masalah berbangkit. Tapi sampai hari ni, tak de pun tindakan yang dibuat.

Paling dikesali oleh ADUN - ADUN Pakatan tu ialah bila dia bertindak memotong sebanyak RM100 juta peruntukan pembangunan wakil rakyat. Sebab duit jugak la kiranya.

Asalnya Khalid bersetuju memenuhi beberapa permintaan itu dan berjanji akan memanggil Adun untuk perbincangan sebelum Bajet dibentangkan. 

Malangnya janji itu tidak ditunai oleh Khalid ini menyebabkan Adun merasakan mereka tidak dihormati dan inilah menambahkan kemarahan.

Mungkin Si Khalid Gagap tu dah menduga akan berlaku protes besar - besaran. Sebab itulah kumpulan bloger dibentuk bagi menjaga Kemaluan dia. 

Apa yang pasti, pembentukan kumpulan bloger ini hanya untuk menjaga kepentingan diri Si Khalid Gagap tu je. Bukannya untuk menjaga Kepentingan Rakyat atau pun kepentingan Negeri!!! Tapi duit rakyat jugak yang hangus!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping