Selasa, Disember 03, 2013

Ni datang nak bagi bantuan ke nak cari gaduh?
Siap cekik pinggang bagai. Sebijik macam Komunis!!!

Aduhai!!! Tak sudah - sudah ADUN Sengal ni nak buat kontroversi yang bukan - bukan ye. Nak jugak dia membodohkan diri dia depan orang ramai dengan cara macam ni.

Jika sebelum ini, ADUN Sengal tu bangkit dalam sidang DUN dan mempertikaikan pasal pembentangan Bajet yang dibuat oleh YAB Menteri Besar Pahang.

Setakat mempertikaikan pembentangan Bajet tu kita boleh terima lagi. Tapi Si ADUN Sengal tu turut membuat tuduhan kononnya MB Pahang bentang Bajet Palsu.

Kita ingatkan itu je benda yang mampu ADUN Sengal ni nak pertikaikan. Tapi rupanya, habis semua benda dia nak pertikaikan. Sampai kuasa tuhan pun dia nak pertikaikan jugak.

Demi nak menyalahkan MPK, Si ADUN Sengal ni mula keluarkan kenyataan yang bertaraf longkang dalam laman media Facebook dia bila berlaku banjir di Kuantan.


Dalam kenyataan dia tu nampak sangat dia ni saja nak cari masalah. Tu pasal la dia terus kena tenyeh dengan orang yang ada disekeliling dia.

Hakikatnya, pihak MPK dan yang berkenaan telah pun mengambil langkah untuk mengatasi banjir di Kuantan ni. Pelbagai usahatelah pun dijalankan oleh pihak berkenaan.

Longkang dah dibesarkan. Sungai dah didalam dan dilebarkan. Pokok yang mana ada memberi ancaman ditumbangkan. Tapi semua tu hanya usaha kita sebagai manusia.

Kita takkan mampu nak melawan ketentuan Allah. Hujan ni ketentuan Allah. Bukannya manusia boleh tentukan sama ada nak banjir atau pun tidak. 

Benda itu pun ADUN Sengal ni tak faham? Pun masih lagi dia nak mempertikaikannya? Memang nampak sangat la sengalnya ADUN sekor ni!!! Otak dia letak kat kepala Lutut gamaknya!!! Tu pasal la sewel tak tentu arah!!! Seterusnya, klik kat sini.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping