Rabu, Disember 04, 2013


Alahai Khalid! Takkan la itu pun dia nak kecut telur jugak kot? Ditanya pasal isu itu pun dia takut nak ulas? Susah sangat ke dia nak kata yang memang ada kemungkinan tu nanti?

Tak payah la dia nak tunjuk sangat yang dia dah hilang buah kerandut tu. Kalau berani, cakap je terus terang. Senang cerita. Tak payah nak berteka - teki dengan orang.

Ni tidak. Nak jugak dia main wayang depan orang ramai. Apa faedah yang dia dapat? Kot kalau dia tak ulas pun, orang akan bercerita. Orang akan buat persepsi sendiri.

Sekarang pun orang dah nampak yang dia dengan Si Azmin tu memang dah tak 'ngam'. Asyik sangat nak berbalah sesama sendiri secara terang - terangan. Nak selindung apa lagi? Jangan nanti dia malukan diri sendiri sudah la!!!
SHAH ALAM - Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim enggan mengulas sama ada beliau akan mencabar Timbalan Presiden PKR, Mohamed Azmin Ali dalam pemilihan parti itu tahun hadapan.

"Perkara itu tidak pernah kita bincangkan di khalayak ramai dan saya rasa parti kita perlu mempunyai tata tertib dan membuat pengumuman apabila kita perlu untuk mengumumkannya," katanya ketika ditanya mengenainya selepas merasmikan Forum Masyarakat Ekonomi Asean (AEC) 2015 anjuran SSIC Bhd di sini, hari ini.  

Ditanya sama ada beliau akan mencabar Mohamed Azmin jika ada permintaan, beliau juga enggan mengulas.

Abdul Khalid turut menafikan bahawa kritikan Mohamed Azmin mengenai pengumuman kenaikan gaji dan elaun Adun, Menteri Besar, Anggota Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri, Speaker dan Timbalan Speaker minggu lepas yang dikatakan tinggi, ada kaitan dengan pemilihan akan datang.

Sebelum ini, hubungan di antara Abdul Khalid dan Mohamed Azmin yang juga Pengerusi Kelab Penyokong Kerajaan Negeri (BBC) Selangor digambarkan pihak tertentu sebagai tidak begitu 'mesra' apabila Mohamed Azmin sering mengkritik pentadbiran Abdul Khalid.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping