Sabtu, Januari 11, 2014


Memalukan!!! Menjual hak air rakyat Selangor!!! Itu sebahagian daripada tweet yang dihantar oleh seorang bekas Exco Rejim Pakatan Selangor mengenai isu projek Langat 2.

Bagi Bekas Exco tersebut, tindakan Si Khalid Ibrahim sebelum ini KONONnya telah mengkhianati perjuangan yang didokong oleh Pakatan demi untuk kepentingan rakyat.

Namun, penjelasan lanjut dari Bekas Exco tersebut gagal apabila dia tidak dapat dihubungi pada ketika ini. Mungkin dia sedang seronok berjimba - jimba kat luar Negara gamaknya.

Hakikatnya, kenyataan Bekas Exco tu mengesahkan penilaian yang SH buat sebelum ini. Khalid dilihat GAGAL untuk meneruskan usaha yang telah sekian lama diperjuangkan oleh Pakatan Haramjadah tu.

Maka, untuk apa lagi dia masih dikekalkan oleh Pakatan Haramjadah tu sebagai seorang Menteri Besar? Kenapa dikalangan puak - puak Pakatan tu tak de pun yang nak mendesak supaya dia letak jawatan?

Ini bukan isu yang pertama bagi Rejim Pakatan Selangor Khalid GAGAL untuk selesaikan. Tetapi ianya diantara keGAGALan demi keGAGALan yang telah dibuat oleh Khalid selama dia memerintah.

Ianya salah satu keGAGALan yang telah dibuat oleh Khalid selain menangani isu penggunaan kalimah Allah bagi mereka yang Bukan Islam. Tu tak termasuk isu berkaitan dengan JAIS lagi.

Dah terang - terang Si Khalid tu memang tak de kemampuan untuk terus kekal menjadi Menteri Besar. Sudah sampai masanya untuk dia berundur. Tapi kenapa puak - puak Pakatan tu masih sayang pada dia?

Itu persoalannya. Adakah Si Khalid Ibrahim tu terlalu kebal untuk mereka singkirkan sehingga dia boleh berulang - ulang kali membuat kesilapan dalam perjuangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu?

Apa yang jelas, Si Khalid ni sewajarnya sedar dengan diri sendiri dan patut berundur secara berhemah. Bukannya terus menerus memalukan diri dia secara terang - terangan. Penyudahnya nanti, kemaluan diri dia sendiri jugak yang akan terdedah!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Pecacai2 PKR ni sebenarnya malu besar bila semua hal2 negatif terkena batang hidung mereka. Mereka buat2 tak nampak je.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping