Rabu, Februari 26, 2014


Diorang bagi la alasan apa sekali pun, tapi semuanya dah terlewat. Semuanya dah tak berguna lagi dah sebenarnya. Bak kata orang kampung, The Damage Have Been Done.

Cakap la yang diorang cuba nak selesaikan masalah tu dalam tempoh 24 jam sekali pun, tapi nampak sangat yang semuanya tu hanya tindakan RETORIK semata - mata. Nak cover line je.

Hakikatnya, PKR perlu ambik tindakan tu sebelum kes tersebut masuk ke mahkamah. Bukan selepas mahkamah dah selesai buat keputusan dan memerintahkan Si Hadi Awang tu bayar sebanyak RM 2juta.

Sekarang, baru la diorang nak selesaikan kes tu dengan cara yang 'paling baik' kononnya. Diorang kata kes tu boleh selesai dalam tempoh 48 jam. Yang sebelum ni, kenapa diorang tak selesaikan masalah tu?

Jelas Si Ketua Penipu tu, nasihat dah diberikan kepada calon PKR yang saman Si Hadi Awang tu. Tapi, pihak keluarga calon tu yang tetap berkeras untuk mengambil tindakan sedemikian.

Pulak dah!!! Dah dia nak salahkan keluarga calon tu pulak. Yang diorang sendiri tak nak ambik tindakan yang lebih tegas apa kejadahnya. Kenapa diorang tak pecat je calon PKR tu kerana engkar dengan arahan parti?

Malah Si Ketua Penipu tu sendiri pun boleh mintak Hadi Awang supaya buat permohonan maaf secara tertutup. Tapi kenapa diorang tak cuba nak 'kawtim' masa tu? Kenapa baru sekarang diorang nak cuba 'kawtim'?

Nampak sangat la yang PKR ni memang sengaja nak memalukan Si Hadi Awang tu je sebenarnya. Diorang sengaja nak menjatuhkan maruah serta kredibiliti Presiden PAS tu. Maka sebab tu la diorang sengaja melewat - lewatkan sebarang tindakan yang sewajarnya!!!
Categories: , ,

6 ulasan:

  1. All i can say...padan muka....kata Pakatan Rakyat tapi klu sesama sendiri dh saman menyaman pakatan haramjadah nama nya tu

    BalasPadam
  2. Tunggu la pulak azmin saman akhbar pakatan.

    BalasPadam
  3. bayor jer lah, apake bodoh duit banyok nak guna bila lagi, nanti ada yg lain saman bayor jer lah, rm.2 juta sikit tu. presiden kan duit banyok kalu habis nanti cetak lagi.

    aku sikitpon tak respek bila pemimpin mengaku ularmak lagi, cakap pakai sedap mulut, dahlah adab sopan selalu entah mana, apa kitab yg diguna hingga ramai pengikut tak fikir lagi semua pakai yg hadi ni cakap. jadi manusia hari ni dia diatas esok lusa tidak tentu apa akan jadi hendaklah berbaik-baik sesama manusia dan kalu bercAKAP PAKAILAH pala hotak bukan pakai pala lutut, padanlah mukamu bila disaman........

    BalasPadam
  4. Kah!...kah!...Kah!...Allahuakbar!.check balik dimana kita berdiri?.

    BalasPadam
  5. BILA DIKENAKAN SAMAN RM2 JUTA BERMAKNA HADI AWANG PRESIDEN PAS BERSALAH MEMFITNAH ORANG.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping