Selasa, Mac 18, 2014


Kesian betul dengan nasib Si Ahli Parlimen Kuantan ni. Semalam dalam laporan FMT, beria - ia betul dia merengek macam budak sekolah rendah sebab tak dapat masuk taklimat.

Kononnya, kata Si Fuziah tu, pihak Kerajaan sengaja meminggirkan Ahli Parlimen Pembangkang dri menghadiri sesi taklimat berkaitan dengan kehilangan pesawat MH370 tu.

Maka, seperti biasa, macam - macam la spekulasi yang dibuat oleh Si Fuziah tu dengan dakwaan dia yang bukan - bukan. Hari ni, semua dakwaan tu dah dijawab oleh Pengerusi BNBBC.

Rupa - rupanya, sesi taklimat tu memang bukan untuk semua Ahli Parlimen. Sebaliknya, hanya BNBBC je yang mintak untuk diadakan taklimat tu.
KUALA LUMPUR – Taklimat mengenai misteri kehilangan pesawat MH370 kepada wakil rakyat Barisan Nasional (BN) yang akan diadakan malam ini adalah semata-mata untuk sesi penerangan.

Pengerusi Kelab Penyokong Kerajaan Barisan Nasional (BNBBC), Tan Sri Shahrir Samad menegaskan, ia sama sekali tidak ada kena mengena dengan sebarang konspirasi sebagaimana didakwa pembangkang.

Shahrir juga menafikan taklimat tersebut bagi melindungi Pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein atau sebagai persediaan menjawab persoalan wakil pembangkang di Parlimen.

“Kalau kita lindung, hendak lindung macam mana? Kalau dah ada penerangan kata hendak dibuat perbahasan, buat perbahasan pun perlu ada sebab dan kaedahnya.

“Kalau katanya ada perbahasan patutnya kita mesti tahu, tidak menjadi salah tetapi untuk menyatakan satu agenda lain, konspirasi sebagainya itu satu yang saya rasa itu cuma pandangan mereka, jangan terlalu serong sangat,” katanya.
Heh! Tak pasal - pasal je songeh Si Fuziah tu dibuatnya. Kalau kot ye pun dia nak masuk sesi taklimat tu, mintak la elok - elok. Tak payah la dia nak meroyan tak tentu arah!!! Kan tak pasal - pasal je dah memalukan diri sendiri. Baru la padan muka dia!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. JGN BAGI PUKI NI MASUK MANA2 TAKLIMAT SEBAB MULUT PUKI NI LA YG MENYUSAHKAN BYK PIHAK MENGENAI PROJEK LYNAS.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping