Ahad, Mac 16, 2014


"Hukuman penjara untuk seks suka sama suka dah lapuk". Itu kenyataan yang dibuat oleh Pengerusi BAR Council berikutan keputusan yang dijatuhkan keatas Si Ketua Penipu tu.

Kata dia, keputusan tersebut tidak wajar dikenakan kepada Si Ketua Penipu tu memandangkan perlakuan 'Liwat' tu dibuat 'Suka Sama Suka'.

Kalau ianya dibuat atas dasar paksaan, baru la hukuman penjara selama 5 tahun tu boleh dijatuhkan kepada Si Ketua Penipu tu. Baru la keputusan tu dilihat 'Wajar' dilaksanakan.

Jika kita lihat dari satu sudut, Pengerusi BAR Council tu seolah - olah mengakui bahawa Si Ketua Penipu tu meliwat bekas pembantu peribadinya, Si Saiful seperti yang didakwa.

Sentimen orang ramai, tak kira la sama ada Si Ketua Penipu tu liwat suka sama suka atau sebaliknya, ianya tetap satu perlakuan yang 'Menjijikkan'.

Tak de agama dalam dunia ni yang menghalalkan perbuatan seks luar tabiie ni termasuk la Islam. Malah ianya dianggap satu dosa besar bagi seorang muslim melakukan perbuatan tu.

Tapi dari satu sudut, memang betul jugak apa yang dikatakan oleh Si Pengerusi BAR Council tu. Memang undang - undang tersebut dah lapuk dan tak wajar dikenakan.

Sepatutnya, Si Ketua Penipu tu perlu ikut undang - undang Islam sebab dia dah buat satu dosa besar. Buat maksiat tu satu bab. Yang bab dia meliwat tu apa cerita?

Sewajarnya, puak - puak PAS tu perlu lebih agresif dalam mendesak pihak Kerajaan supaya melaksanakan Hukum Hudud ni. Baru la setimpal dengan perbuatan yang telah dilakukan.

Mungkin sebab dia tau hukuman yang sepatutnya dia terima melalui Hukum Hudud, maka sebab itulah Si Ketua Penipu tu beria - ia tolak perlaksanaannya.

Tapi, cara dia nak bantah ialah dengan mempergunakan Pakatan Haramjadah tu. Dia boleh buat dakwaan KONONnya tak wujud konsensus dalam Pakatan mengenai perkara tersebut.

Itu salah satu cara untuk dia menolak Hukuman Hudud tu dilaksanakan didalam Malaysia. Cuba korang bayangkan kalau Hukum Hudud tu dilaksanakan. Mau lari ke luar Negara Si Ketua Penipu tu dibuatnya!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. ooo.....suka sama suka....jadi memang ada liwatlah....
    patut takut bersumpah.....

    BalasPadam
  2. Hudud tidak boleh dilaksanakan dikelantan sebab anwa lgn tak benarkan menhalang.n aji a adi suka anwa masuk jail perjanjian tersilap silaffi terbatal dengan sendirinya.pas cerdik umgok bodoh

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping