Khamis, Mac 06, 2014


Wah!!! Nampak lain macam je muka Si Nurul Izzah ni masa wartawan jumpa dia kat mahkamah petang tadi ek. Ceria semacam je. Macam ada yang tak kena pulak.

Si Nurul Izzah tu hadir ke mahkamah untuk mendengar sebutan semula kes tuntutan cerai yang telah difailkan bulan Disember tahun lepas terhadap suami dia.

Perlu diingatkan. Si Nurul Izzah tu yang failkan tuntutan tau. Bukan suami dia yang nak bercerai. Sebaliknya, dia sendiri yang buat tuntutan tu. Jangan salah faham pulak.

Turut kelihatan hadir di mahkamah hari ini ialah suami dia sendiri. Diorang dilihat berjalan beriringan ketika pihak media mengambil gambar mereka di lobi mahkamah.

Cuma yang kita herannya, kenapa pulak Si Nurul Izzah tu sebelum ini marah - marah bila orang bercerita pasal tuntutan yang dia buat dimahkamah tu? Kenapa pulak orang tak boleh bercakap mengenainya?

Dia sedar tak dia tu sapa dan apa pulak hak dia nak melarang orang dari buat cerita mengenai kes tuntutan tersebut? Takkan la dia nak halang kebebasan media kot.

Tambah menghairankan kita ialah mengenai kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Nurul Izzah tu sebelum ini. Dia kata dia sedang berusaha untuk memperbaiki rumah tangga dia.

Katanya, dia nak buat yang terbaik untuk anak - anak dan masa depan mereka. Tapi, kenapa dia tak tarik semula tuntutan tersebut dan cuba berbincang dengan suami dia?

Jika benar dia nak berbaik - baik dengan suami dia, sudah tentu dia akan bertindak membatalkan tuntutan fasakh yang dibuat sebelum ini. Sebaliknya, kes tu tetap berjalan.

Kan nampak sangat macam ada benda yang tak kena. Hakikatnya, Si Nurul Izzah tu sendiri yang tak nak berterus terang. Tu pasal la orang masih bercerita mengenai kes tuntutan tersebut. Jadi, jangan la dia nak salahkan orang tak tentu arah pulak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping