Ahad, April 27, 2014


Berikut kiriman dari seorang sahabat SH yang turut serta dalam sesi pengundian pemilihan PKR hari ini. Terbukti bahawa pemilihan PKR ni pun tak BERSIH rupanya.

Ada beberapa penyelewengan yang didapati sewaktu sesi pengundian dijalankan awal pagi tadi dimana beberapa aduan telah pun dibuat oleh mereka yang berkenaan.

Salah satu yang dibangkitkan ialah mengenai kaedah pengundian dimana petugas pemilihan dikatakan mengajar pengundi untuk mengundi calon yang sepatutnya.

Kalau yang jadi petugas tu semuanya Pro kepada Si Fuziah, maka tak heran la kalau dia boleh menang banyak ye tak. Tak mustahil kalau petugas tu suruh pengundi undi Fuziah.

Maka sebab itulah Si Fuziah tu boleh menang dengan undian sebanyak 113 manakala pencabar dia sekadar mendapat tiga undi je.

Uik? Ahli PKR kat Kuantan hanya sekitar 116 orang aje ke? 116 ORANG AJE??? Biar betul beb? Kenapa ramai sangat ahli PKR di Kuantan ni?

Sebelum ni dengar kata keahlian PKR disekitar Kuantan sahaja mencecah hampir satu ribu orang. Jadi ke mana hilangnya pengundi - pengundi yang lain tu?

Kenapa diorang tak keluar sama - sama untuk mengundi hari ini? Atau adakah diorang pun boikot pemilihan yang diadakan sebab dilihat berat sebelah sejak dari mula?

Itu satu lagi persoalan yang dibangkitkan. Satu lagi isu yang ditimbulkan ialah mengenai kelayakan untuk mengundi. Ada yang jadi ahli, layak mengundi tapi dihalau.

Salah seorang ahli PKR tu mengadu kata dia tidak dibenarkan mengundi dan telah dihalau keluar oleh petugas - petugas sewaktu sesi pengundian dijalankan.

Heh! Nampak sangat la puak - puak Pakatan Haramjadah ni memang setakat pandai bercakap je. Kalau bab nak pertikaikan pasal orang lain pandai sangat. Tapi bila kena batang hidung sendiri, yang dituntut BERSIH pun boleh jadi KOTOR seKOTOR - KOTORnya!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Assalammualaikum wmt,
    Ahli PKR Kuantan hanya 116 orang yg datang mesyuarat dan memilih ketua?
    Kah... kahh... kah....
    Itu ajer ker kekuatan PKR di Kuantan?
    Mesyuarat kariah masjid lagi ramai.

    BalasPadam
  2. Pelik betul la tengok badut badut PKR ni. Apa nak buat, ketua mereka ialah Raja segala Badut! Bodoh sampai ke tahap kelakar. Nanti dalam penjara, boleh la dia menghiburkan penjenayah penjenayah lain dengan cerita cerita dongeng dan bodoh dia. Tapi AWAS, sesiapa yang duduk satu cell dengan Raja Penipu tu, berhati hati. Badut Penipu Besar Lagi Kuat Menyalak ni juga terkenal dengan kegiatan meliwat!! Penghianat Negara, Bangsa dan Agama...itulah si nwar!!!

    BalasPadam
  3. The group stats consists of very first downs conversions,
    rushing and passing yards. There is cultural in addition to institutional interdependence between members of any community.
    It would have been a good idea to approach the
    topic with all the belief that 'if you don't possess anything nice to convey, don't
    say anything on all'.

    Also visit my site: fifa 14 coins - winnercheats.com,

    BalasPadam
  4. Tak tumbuh tak melata
    Tak sungguh tak kata!
    Dia mengata dulang kuno
    Pakunya yang serpih
    PR sibok menghina UMNO
    Alahai perangai buruk sendiri yang lebih!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping