Ahad, April 27, 2014


Ler!!! Kesian sungguh tengok amoi ni. Sejak sebelum Pilihan Raya Umum sampai la ke hari ini, masih tak puas lagi ker dia meroyan tak tentu arah?

Memang zalim betul la parti dia sampai boleh buat dia jadi hilang akal macam orang Gila. Hanya semata - mata tak jadi calon je, dia dah boleh jadi tak tentu arah.

Hanya semata - mata dek kerana wakil rakyat yang ganti tempat dia tu tak buat kerja pun dia boleh jadi Gila Babi dan terencat akal? Kesian sungguh! 

Baru sekarang la dia sedar yang wakil rakyat dari DAPigs semuanya memang tak boleh harap!!! Setakat bercakap je pandai, tapi buat kerja Hampeh!!! Sama la jugak macam dia dulu masa jadi wakil rakyat. Suruh bercakap, budak sekolah tadika pun pandai!!!
AMPANG:  Pengerusi Persatuan Gerakan Kesedaran Sivil Malaysia (CAMM), Jenice Lee mempersoalkan prestasi ADUN Teratai, Tiew Way Keng semasa persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor baru-baru ini.

Malah, Jenice yang juga bekas ADUN Teratai itu berkata sikap Tiew Way Keng yang tidak membuat sebarang persediaan, kajian mendalam serta tidak boleh berbahasa dengan baik juga turut menimbulkan keraguan kepadanya.

Jenice berkata ini kerana Pengerusi DAP, Tan Kok Wai sebelum ini mendakwa Way Keng sebagai pilihan yang terbaik.

"Seorang wakil rakyat sepatutnya boleh membaca dengan betul dan seharusnya mereka melakukan persediaan yang maksimum," katanya dalam satu sidang media di pejabatnya di Taman Muda, Ampang di sini hari ini.

"Apa yang saya nampak, beliau (Way Keng) langsung tidak membuat sebarang persediaan, beliau hanya masuk ke dewan, berdiri dan cakap perkara yang langsung tidak munasabah," katanya.


Menurut Jenice, prestasi Tiew Way Keng yang dilihat sangat mengecewakan semasa sidang Dewan Selangor baru-baru ini seharusnya diberi perhatian serius memandangkan beliau menjadi wakil penduduk mengenai permasalahan mereka untuk dibahaskan di peringkat lebih tinggi.
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Banyak minum air lombong.tu pasal la meroyan.

    BalasPadam
  2. Great website loads of great steam shower info here

    Stop by my website steam shower whirlpool bath -
    ,

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping