Selasa, Jun 17, 2014


Heh!!! Mengamuk gila Si Apek Kit Siang tu bila baca berita diatas ni. Sejak petang tadi, ada orang cuba nak sebarkan cerita kononnya Si Kit Siang tu dah mati.

Murah sungguh taktik puak - puak RBA ni buat kerja. Sampai tahap sanggup diorang sebarkan cerita kononnya Si Apek Kit Siang tu dah mati.

Seperti yang kita sedia maklum, Si Apek Kit Siang tu memang la masuk IJN baru - baru ni selepas dia pergi jumpa dengan Nik Aziz di Kelantan. (KLIK SINI)

Dan kita pun tau, dia masuk IJN tu pagi. Tengahari dia dah dibenarkan untuk balik ke rumah dan berehat. Tak de pulak kita dengar cerita kata dia dah mati.

Berita pasal Si Kit Siang tu dikejarkan ke IJN pun banyak didedahkan oleh blog Pro BN. Bukannya blog Pro Pakatan yang sebarkan cerita pasal dia masuk IJN tu.

Jadinya, tak usah la diorang nak buat tuduhan tak tetu arah dan kata berita pasal Si Apek Kit Siang tu dah mati semua kerja orang UMNO/BN. 

Sebaliknya, baik diorang tengok balik dalam parti sendiri. Rasanya berlambak - lambak dalam parti DAPigs tu sendiri yang nak Si Kit Siang tu mati.

Nah! Dibawah ni disiarkan gambar SUK Barisan Nasional Backbencher Parlimen dengan Si Apek Kit Siang tu petang tadi. Elok je orang tua tu berdiri dan berborak. Kot kalau SUK BNBBC ni jumpa "Hantu" siang hari buta, tak tau la pulak!!!

Dewan Rakyat 3.03pm. YB Lim ada aje. Jangan percaya khabar angin ye
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Baru nak pergi beli mercun nak celebrate......hampa pulak bila dapat tahu ianya hanya khabar angin...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping