Ahad, Julai 05, 2015

Kalau nak rompak duit Billion - Billio, buat apa masuk akaun sendiri?
Itu memang saja gali lubang kubur sendiri namanya!!!
Ish! Sampai tahap itu diorang boleh buat dakwaan terhadap YAB Perdana Menteri. Yang herannya, benda tak de bukti ni sibuk pulak diorang nak percaya. Tapi, benda yang ada bukti diorang tolak pulak.

Dulu, dah terang - terangan Si Ketua Penipu tu kantoi main dengan Chinadoll. Siap ada video lagi. Ada orang mengaku pulak kata dia yang bekalkan Chinadoll tu kepada Si Ketua Penipu tu.

Malah orang yang buat pendedahan tu siap buat cabaran pulak terhadap Si Ketua Penipu tu supaya angkat sumpah bagi membuktikan dakwaan yang dibuat tu tidak benar. Tapi, Si Ketua Penipu tu takut.

Sebaliknya, dia hanya sekadar menafikan dakwaan tersebut tanpa mengambil tindakan yang sewajarnya. Kan pelik tu? Bukti yang ada depan mata, mati - mati diorang anggap ianya sebagai fitnah.

Tapi benda yang takde bukti dan hanya dipetik dari langit pun ada jugak orang yang percaya. Sibuk orang buat dakwaan kata perkara yang didedahkan tu benar biar pun tak de bukti yang sah.

Sekarang sibuk satu dunia kecoh orang cerita pasal pemindahan dana yang bernilai berbillion - billion ringgit tu ke dalam akaun peribadi YAB Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.

Dakwaan dan pendedahan tu katanya telah dibuat oleh Asian Wall Street Journal. Tapi sampai hari ini, tidak ada sebarang bukti yang ditampilkan melalui pendedahan yang dibuat.

Itu pun satu lagi benda yang pelik dengan perangai Pencacai - Pencacai Pakatan Haramjadah ni. Kenapa baru sekarang diorang sibuk dengan pendedahan yang dibuat oleh AWSJ tu?

Bukan ke dulu pun pihak AWSJ pernah buat pendedahan terhadap Si Ketua Penipu tu yang didakwa menyokong keselamatan Israel? Kenapa pada ketika tu diorang buat dakwaan kononnya AWSJ tu menipu?

Puas diorang buat dakwaan mengatakan bahawa pendedahan yang dibuat oleh AWSJ tu adalah FITNAH yang sengaja direka - reka oleh pihak Kerajaan Malaysia untuk memburukkan imej SI Ketua Penipu tu.

Tapi kenapa sekarang diorang pulak yang percaya dengan agen fitnah pihak Kerajaan Malaysia tu? Kenapa diorang pulak yang macam beruk kena belacan bila AWSJ buat pendedahan terhadap Datuk Seri Najib?

Dan yang paling buat kita rasa pelik, takkan pulak Datuk Seri Najib tu TERLALU BODOH untuk pindahkan duit dia dalam akaun peribadi dia sendiri. Waima Si Ketua Penipu tu sendiri pun tau nak guna akaun orang lain untuk masukkan duit dari kumpulan Pro Yahudi!!!
Categories:

27 ulasan:

  1. Memang betul ketua penipu tu talibarut yahudi sebagai mana yg didedahkan oleh ASWJ tapi dinafikan oleh ketua penipu serta pengikutnya.
    Bagaimana pula kes yg ni, adakah ianya juga benar tetapi dinafikan oleh ah jib gor serta pengikut2nya... kong kali kong...

    BalasPadam
  2. Ye Lar! macam bodoh sangat Najib... Lebih bodoh lagi kalau dia tidak ishtiharkan harta!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dengar cerita dalam keluarga Tun Razak, dia yang paling bengap antara adik-beradik sampaikan arwah ayah dia suruh dia masuk gomen/politik untuk cari makan.....

      Padam
  3. Memang bodo pun

    BalasPadam
  4. Bingai punya admin ni.. Benda tak de kaitan dgn anwar pun nak dikaitkan dengan anwar jugak..kahkahkah. Sedara tu dah masuk penjara pun takut jugak lagi..kahkahkah. Pakar perubatan boleh isytihar penyakit baru kat dunia ni iaitu sindrom takut anwar ibrahim untuk tuan blog ni.
    #najib byr aku utk hentam anwar
    #semua salah anwar ibrahim
    #bo.do.h

    BalasPadam
  5. Duit atok dia dululah. Berapa lama dia menabung. Masuk interest semua sekali memanglah banyak jadinya. Tak baik tuduh2 bulan puasa ni. Tu pasal najib masuk personal account.

    BalasPadam
  6. Admin bukan cerita psl anwar, tapi cerita psl penyokong anwar yg hitam hati & kaki spin mcm sedara di atas.. Harap maklum

    #hamba abdi anwar
    #bingai

    BalasPadam
  7. Klu tak bodoh ...betul pahlawan...saman je lah

    BalasPadam
  8. Apa pulak takde kaitannya? AWSJ jugak yang buat tuduhan terhadap Anwar. Masa tu Macai Pakatan nafi dan mendakwa media AWSJ tu menabur fitnah.

    Sekarang, media yang sama jugak buat cerita pasal PM. Kenapa pulak Macai Pakatan nak percaya pada sumber Fitnah yang diorang dakwa sebelum ni? Dulu makan taik tak boleh, sekarang boleh pulak?

    BalasPadam
  9. Wsj guna dokumen email yg dah diubah! Bodoh la sapa yg percaya!

    BalasPadam
    Balasan
    1. xsmpi 24 jam..wsj da bagi respon surat guaman najib..xpyh tggu 14 hari,,diorng da ready da psng peguam..ak bukn sokong media yahudi ni..tp tu la kite tengok je episod seterusnya sambil mkn popcorn tnpa GST

      Padam
  10. tak habis-habis rakyat malaysia ni.... mulut tak reti nak diam....memasing nak tunjuk pandai.... aku cakap pasal mereka yg percaya bulat-bulat apa sahaja sogokan maklumat yang berkait dengan najib. jangan tak pandai lah weeeiiiii.... nanti mati mata celik woiiii.... bend direct menipu macam ni pun korang nak telan....dah habi ker pahala dalam dunia ni sampai makin ramai yang berebut ngan dosa.... skrg kau nak kata apa... najib tu buat dosa boleh...yang kau bebal sangat nak join dia buat apa... sesilap dia yang tak buat apa2...korang yang dapat dosa kering.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bro....ramai profesor serba tau.citer pasal ekonomi....kelas gitu. cer bawak citer bab agama....lagi teror....ngalah tok wali. bawaklah apa isu pun....semua bolih sembang. janji ada hubong kai ngan umno. jangan bawa isu pr....alamat kena maki la jawapnya.

      Padam
  11. Pembangkang dn penyokongnya tak berkualit dan tak berapa cerdik. Cuba lagi.

    BalasPadam
  12. Najib lagi bodoh bagi spekulasi berleluasa..
    Susah Sgt la nk sahkn status acc yg ter sebut.
    Minta Zeti umumkn. Apa susah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jgn biadap sgt dgn pemimpin negara, inikam bulan puasa, sebutlah nama PM dgn hormat kamu tak tahu pekara yg sebenarnya jgn main tuduh2 aje, itu fitnahnya.

      Padam
  13. Cerita Pasal hal peribadi org tak ambik port sangat... Lantak pi dia la.. Dosa dgn Allah.
    Ni pasal merompak berbilion2 mana semua org tak merah mata.. Dh lah sekarang semuanya naik... Org sebuk berjimat.. Dia sedap2 main duit billion2. Filem mat saleh pon tak smpi kes ugut, colek, rasuah smpi billion2.. Kes Najib kalah film Hollywood.
    So klu rasa tak salah cepat2 lah jwb. Tunjuk bukti yg pahlawan bugis tidak bersalah.

    BalasPadam
  14. kau ngan najib sama bodohnya lah brader .... LOL

    django

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau lagi hampas, biadap dgn P M ikutlah prangai Yahudi tu suka buat fitnah Allah sendiri menglaknat bangsa yg suka buat onar diatas muka bumi ALLAH ni.

      Padam
  15. Memang bodo pun.

    Matawang jatuh implement juga GST.
    Minyak dunia jatuh, minyak kita naik pulak.
    Orang tengah meluat dengan UMNO, dia pula sibuk bermusuh dengan Tun M, walhal penyokong dia hanya dikalangan ahli Umno yang ada kepentingan. Penyokong Tun M adalah majoriti rakyat malaysia tak kira parti.

    Jadi Najib bukan setakat bodoh tapi dah jadi bahalol. Tunggu masa saja untuk kuburkan Najib dengan UMNO sekali.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Umno terkubur, dgn kamu juga akan terkubur macam2 dah k'rajaan berusaha utk memberi keselesaan bangsa MELAYU dan bangsa lain maseh lagi tidak bersyukur,.lihatlah.. Negara Islam yg lain bagaimana org kafir memecah belahkan mereka, hura - hara dibuatnya, itu pun kamu tak mahu sedar.

      Padam
  16. Sorry la admin...cuba tgk org yg keliling PM tu adakah bijak pandai..??? Ahmad Maslan, Hassan Malek, Sahhidan Kassim, Nazri Aziz....cuba tgk kenyataan2 yg mereka ini keluarkan...

    BalasPadam
  17. Memang bodoh pun. Bapaknya menghidupkan UMNO, si anak menghancurkan UMNO.

    BalasPadam
  18. Bodoh sangatkah SR dan WSJ...........nak kena saman ker...
    Kadangkala pencuri amatur melakukan satu kesilapan yang sangat bodoh.
    Kadangkala perompak profesianal merasakan terlau genius sehinggakan terlupa bahawa tindakannya adalah satu kebodohan.
    Kebodohan mereka kelihatan lebih bodoh apabila disokong oleh mereka yang dungu.

    BalasPadam
  19. CLAIRE BROWN-Si BETINA omputih-KEPARAT S.Repot (patutnya diHARAMkan selamanya masuk M'sia kita ni) ini disyaki DALANG belakang kumpulan PENGGANAS-PENGGANAS ANTI-BUMIPUTERA Islam/Melayu, yg. KELENTONG psl. IMDB ni, terutamanya puak PENGGANAS PEMISAH Sabah/Sarawak, bersama puak PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM - iaitu si KULI-Barat/NATO-ISrael/Zionis yg. memang nak MEMISAHkan Sabah/Sarawak yg- kaya minyak/gas, dari Malaysia dan diGABUNGkan dgn. SingaPORK-pusat-CIA-MI6/Mossad/NATO di Asia Tenggara!

    Dan BETINA ni juga sebenaqnya adalah adik ipar kpd. bekas PM UK yg. amat pro-ISrael/Zionis, Gordon Brown yg. terlibat bersama Blair utk. melancarkan perang Iraq yg. telah menyebabkan BERJUTA Bumiputera Arab Islam Iraq diBUNUH/diROMPAK/diPERKOSA dgn. amat KEJAM dlm. GENOSID oleh tentera PENGGANAS US/UK – lihat di http://www.whale.to/b/bollyn.html , How Mossad Controls Our Political Parties, by Christopher Bollyn, 25 October 2008:

    ……MOSSAD CONTROLS BRITAIN

    The evidence indicates that Israeli intelligence has near complete control of the leading political parties in Britain and the United States. While the Zionist political controllers in London and Washington are well known to the owners of the mass media, discussion of the subject of Zionist or Israeli control of the parties is censored in the media outlets they control. This censorship illustrates how Zionist control of the media serves to deceive the people and cause extreme harm to the nations.

    Specific examples of the current pro-Israel bias in the mass media would include the media's unquestioning support of the 9-11 cover-up, the costly and disastrous wars in Iraq and Afghanistan, and the trillion dollar "bail-out." The complete lack of transparency in U.S. elections and discussion of the secretive private companies that run our elections are also censored subjects.

    The utterly fraudulent Zionist construct called the "War on Terror" and the illegal wars in Iraq and Afghanistan have all been designed and forced onto the American and British nations by Zionists who control the political systems of London, New York, and Washington.

    In Britain, the two political leaders who have promoted and supported the Zionist agenda and wars of aggression are Tony Blair and Gordon Brown. Their Zionist paymasters and handlers are not hard to discern, although they are never discussed in the media in such terms…… COPYPASTE NOVANDRI BLOGSPOT [Nek Tempoyak=MALAYS ULTIMATE SUPER POWER RACE SOLDIER IN PLANET "EARTH "]

    BalasPadam
  20. KITA PERLU LEBIH JAHAT DAN KEJAM SEPERTI MALAYSIAN INSIDER DAN MALAYSIAKINI

    Sudah-sudahlah bagi muka kepada portal iblis teratas ni, wartawannya tiada etiqa, malah hati mereka sudah hitam dihanyut dengan adu domba dan fitnah akhir zaman, kemenangan mereka memutar belitkan cerita kerana kita lemah, beri muka.

    Sudahlah, ajar sikit portal-portal iblis ni, mereka keterlaluan.

    KENYATAAN MEDIA PEJABAT PERDANA MENTERI

    "1. Pejabat Perdana Menteri menafikan laporan portal The Malaysian Insider yang bertajuk "Peningkatan kutipan zakat antara faktor Malaysia diiktiraf Fitch, kata Najib". Laporan tersebut adalah tidak tepat.

    2. Di Majlis Penyampaian Sumbangan Aidilfitri anjuran MAIWP pada hari ini, YAB Perdana Menteri telah berkata bahawa antara faktor peningkatan kutipan zakat termasuklah pengenalan dasar kerajaan yang betul dan pengurusan ekonomi yang baik dengan dibantu oleh sistem pembayaran zakat tersusun.

    3. YAB Perdana Menteri juga berkata bahawa badan penarafan antarabangsa Fitch semalam telah menaiktaraf unjuran Malaysia daripada 'Negatif' kepada 'Stabil' kerana pengurusan dan kedudukan ekonomi serta kewangan negara.

    4. YAB Perdana Menteri tidak pernah berkata bahawa peningkatan kutipan zakat adalah antara faktor Malaysia diiktiraf oleh agensi penarafan Fitch.

    5. Pejabat Perdana Menteri kesal dengan The Malaysian Insider yang cenderung memutarbelit kenyataan YAB Perdana Menteri dan kerajaan sehingga menimbulkan salah faham dan keresahan dalam masyarakat."

    FACEBOOK PMO

    https://www.facebook.com/PMOMalaysia/posts/1133104936705484:0 1133104936705484:0
    1133104936705484:0
    TWITTER PMO

    https://twitter.com/pmomalaysia/status/616625133852078080 616625133852078080 616625133852078080 FITNAH TERBARU, DUIT RATUSAN JUTA KONONNYA SUDAH MASUK DALAM ACC PERSONAL NAJIB!!

    Kayalah, syoklah jaja fitnah, hehe, kalau PM seorang cerdik, kalau dia nak songlap duit pun, guna nama dia sendiri buat pe.

    Maksudnya tuduhan ini sangat meragukan, serius beratus juta kau nak kaut, lepas itu, guna nama sendiri, kantoilah ngok. Hahaha.

    Ejaan nama bapa Najib pun salah. Abd Razak.

    Tokey yang lari dari cukai pun guna proksi, apa punya Perdana Menteri kalau tahu senang kantoi guna acc peribadi, lu ada otak lu fikir.. Jahat portal iblis ni.

    #LawanPortalDajjal #AyuhKawanKawan copy paste headbomb.blogspot

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping