Jumaat, Jun 27, 2014


Heh!!! Nampak gayanya puak - puak Pakatan Haramjadah dari kalangan PKR ni semakin hari semakin menyampah dengan perangai pemimpin mereka sendiri.

Malah, mereka sanggup membogelkan pemimpin berkenaan dengan membuat pendedahan - pendedahan panas mengenai salah-laku pemimpin secara terang - terangan.

Sampai tahap, satu laman media sosial Pro Pakatan mendakwa pihaknya telah menerima kiriman Whatsapp, SMS dan panggilan telefon yang berbaur ugutan.

Semua hanya kerana pihaknya membuat pendedahan tersebut secara terbuka dalam laman media sosial mempertikaikan penyelewengan yang berlaku dalam pemilihan PKR.

Kata pengendali laman Facebook Archidea Cronixx, mungkin dia menerima panggilan serta kiriman pesanan ringkas tersebut demi untuk menutup mulut dalam membuat pendedahan.
Sejak lewat mlm td aq terima mesej2 whatsapp dan panggilan rakan2 seperjuangan yg memberikan info bahawa aq sedang “dikenalpasti” oleh pimpinan Keadilan terutamanya DS Anwar Ibrahim, mengapa ya?

Adakah kerana hanya ”posting” aq di FB inikah yang menyebabkan DS ingin ”kenalpasti” aq yang marhein nie? Atau..


Adakah dengan arahan untuk “kenalpasti” aq ini maka aq perlu menghentikan segala ”posting” kebobrokan dalaman KeADILan terutamanya dalam Pemilihan Parti 2014?
Aik! Buat pendedahan terhadap penyelewengan parti pun ada yang sampai tahap keluar 'buah ugut' ke? Ini dah sampai tahap kronik dah ni.

Laman Facebook milik 'AQ' tu juga sebelum ini mendedahkan penyelewengan serta insiden 'Blackout' turut berlaku sewaktu pengiraan undi Cabang Kuala Selangor diadakan.

Dakwaan AQ terhadap Kumpulan KeadilanRAYA pimpinan Azmin
memainkan isu perkauman dalam pemilihan parti
Nah!!! Semua tu membuktikan bahawa PKR ni tak la sebagus seperti mana yang mereka dakwa selama hari ini. PKR ni bukan la sebuah parti yang boleh terima kritikan.

Kalau setakat mendabik dada kata diorang mengamalkan sikap terbuka dan boleh menerima apa saja pandangan dari kalangan rakyat, baik tak payah. 

Nak bangga diri sebagai penjuang Suara Rakyat menda kejadahnya kalau orang buat pendedahan siap keluar 'Buah Ugutan' dan sebagainya? Setakat pandai bercakap, tak mendatangkan faedah lansung!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Bubar aje okr ni party tak sda mutu, kembali menyokong k'rajaan demo bangsa agama dan negara, aman dan maju negara.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping