Rabu, Jun 11, 2014


Setelah puas menunding jari dan menyalahkan PAS diatas kekalahan yang menimpa mereka di Teluk Intan sebelum ini, nampak gayanya DAPigs masih tak puas hati.

Kali ini DAPigs cuba memancing Rejim Pakatan Selangor pulak untuk dijadikan sebagai 'Kambing Hitam' dalam agenda menghalang perlaksanaan Hudud.

Buat sekian kalinya, Anak Si Karpal tu tampil membuat desakan agar Rejim Pakatan Selangor tidak melaksanakan Hudud seperti yang dicadangkan oleh PAS Kelantan.
Timbalan Pengerusi DAP Selangor, Gobind Singh Deo berkata, beliau berikrar tidak akan membenarkan usaha itu menjadi kenyataan.

"Kami sudah berulang kali katakan, kami berpendapat bahawa sebarang undang-undang untuk melaksanakan hudud bertentangan dengan Perlembagaan.

"Justeru kami menentang sekeras-kerasnya cadangan memperkenalkan undang-undang syariah itu di negeri Selangor," katanya dalam satu kenyataan pada Selasa.


Gobind yang juga Ahli Parlimen Puchong berkata, undang-undang jenayah hanya boleh diluluskan oleh Parlimen dan bukannya Dewan Undangan Negeri (DUN).
Nah!!! Sekarang giliran PAS Selangor pulak untuk buat pendirian. Adakah mereka akan menyokong desakan yang dibuat oleh DAPigs dalam isu perlaksanaan Hukum Hudud ni?

Berani atau tidak diorang bangkit dan menyanggah bantahan yang telah dibuat oleh DAPigs terhadap perlaksanaan Hukum Hudud yang dinyatakan hari ini?

Kalau diorang setakat pandai nak kunci mulut dan berdiam diri, tak payah la diorang nak bangga mendabik dada mengatakan diorang ni pejuang Islam.

Jika benar pemimpin PAS ni pejuang Islam dan ikhlas mahu menegakkan Hukum Islam secara menyeluruh, maka diorang perlu desak Si Khalid Ibrahim tu secara terang - terangan.

Buat desakan terbuka terhadap Rejim Pakatan Selangor pimpinan Khalid agar menerima cadangan untuk melaksanakan Hudud di Selangor. Kalau tidak, diorang perlu melabelkan Si Khalid Ibrahim tu sebagai Kafir!!! Jangan tunjuk sangat diorang ni semuanya PENGECUT!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Jangan tunjuk brani sangat nanti jadi macam bapak dia tuhan cabut nyawa baru dia tau.........

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping