Rabu, Julai 30, 2014


Usah la Si Mat Taib tu nak tunjuk macam dia BAGUS sangat. Baru tak sampai setahun jagung jadi ahli PAS, tak payah la dia nak tunjuk yang dia besar kepala.

Si Mat Taib tu sepatutnya sedar diri dia sendiri sebelum dia nak ambik tindakan menegur kenyataan yang dibuat oleh Hadi Awang. Dia perlu sedar kedudukan Hadi Awang tu.

Hadi Awang tu sekarang ni masih lagi seorang PRESIDEN PAS yang dipilih oleh perwakilan dalam Muktamar yang diadakan tahun lepas.

Berbeza dengan kedudukan Si Mat Taib tu yang sekadar jadi 'BARUA' kepada PKR yang mungkin disuruh masuk dalam PAS dengan tujuan tertentu.

Maka, apa yang dinyatakan oleh Presiden tu boleh dianggap sebagai satu pendirian rasmi parti dan boleh diguna-pakai sehingga mesyuarat diadakan.

Benda yang semudah itu pun takkan la Si Mat Taib tu tak tau? Atau pun dia sengaja buat - buat tak tau sebab dalam kepala dia dah terlalu penuh dengan sampah?

Kenyataan Hadi Awang tu boleh dianggap sebagai satu keputusan awal sementara menunggu keputusan mesyuarat bagi membincangkan soal kedudukan MB Selangor.

Perkara tersebut sudah pun dijelaskan oleh Anak kepada Nik Aziz dalam kenyataan media yang dibuat sebelum ini. Jadi, buat apa lagi Si Mat Taib ni nak persoalkannya?

Soalan seterusnya, buat apa Si Mat Taib tu beria - ia benar nak tulis surat kepada Nik Aziz bagi menerangkan isu yang melanda kepimpinan Negeri Selangor tu?

Dia ingat Si Nik Aziz tu bodoh sangat ke macam dia sampai tak dapat nak bezakan yang mana maklumat betul dan yang mana maklumat palsu?

Persoalan yang diajukan oleh Nik Aziz tu cukup mudah untuk PKR menjelaskan kepada rakyat. Apa sebab Khalid nak digugurkan sedangkan dia tetap menjaga amanah rakyat?

Jika hanya disebabkan kepentingan peribadi sesetengah pemimpin menjadi punca utama pengguguran Si Khalid Ibrahim tu, maka perkara itu perlu ditolak.

Takkan la benda semudah itu pun Si Mat Taib tu masih nak nafikan? Tak usah la dia pulak yang nak jadi jurucakap kepada PKR dalam PAS. Apa, PKR dah tak de suara sendiri ke?

Kot kalau dia nak tunjuk sifat BONGOK dia tu kepada orang ramai, baik tak payah!!! Sejak dari dulu lagi orang dah tau perangai dia. Dan sebab itulah nama dia digugurkan kerana dia memang "Tak Cukup Cerdik" pun!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Apa yang berlaku di selangor ni Mat. Macam beliau ni nsk sangat jadi MB. Masa jadi MB dulu Mat banyak juga ye menimbulkan keraguan integriti bila kena tangkap di Australia. Kalau kat Malaysia kena tangkap melolonglah kau kata kau dikonspirasi.

    BalasPadam
  2. mat tayson manusia lupa daratan. semasa jadi MB kerajaan dulu apa benda yang tak dilahap-nya, 7 keturunan makan haram harta yg disakau takan habis, jadi langau pas baru berkawan dengan lebai-lebai pas macam dia bagus sangat. sudahlah mat.

    BalasPadam
  3. Mat Taib teringin pangkat Musayidul kot.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping