Ahad, Julai 20, 2014


Tidak berperikemanusian dan kejam. Itulah yang dapat dilabelkan terhadap pihak yang tidak bertanggungjawab menggeledah bagasi mangsa MH17 untuk mencuri.

USA Today melaporkan, saksi yang berada di lokasi nahas memberitahu kebanyakkan bagasi milik mangsa telah ditarik keluar dari kawasan yang terbakar untuk digeledah.

Berikutan itu, kebanyakkan barangan milik mangsa dan penumpang pesawat tersebut kelihatan berselerak di samping mayat selepas sebahagiannya dicuri.

Dailymail melaporkan, kekurangan anggota keselamatan telah memberi ruang kepada pencuri untuk mendapatkan barangan berharga dari lokasi tersebut.

Penerbangan MH17 Dari Amstersdam ke Kuala Lumpur sebelum ini dilaporkan telah ditembak jatuh di timur Ukraine dan mengorbankan 298 penumpang dan anak kapal.

Puak pemisah pro-Rusia didakwa bertanggungjawab terhadap insiden tembakan berkenaan. Namun sehingga hari ini, masih belum ada pihak yang membuat pengakuan.

PS: Inilah jenis manusia haramjadah namanya. Dah la diorang yang tembak kapal terbang tu. Lepas tu habis semua barang orang dicurinya. 

Ini bukan setakat tak berperikemanusiaan dah ni. Ni dah DASAR BINATANG!!! Tak reti nak hormat orang lain!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. Belum tentu diorang yang tembak bro. Sebab Rusia dah keluarkan salinan tweet dari penjaga Menara ukraine bahawa menaranya ditawan tentera ukraine sebelum peristiwa berlaku. Tweet itu telah disiasat oleh siakapkeli.com & disahkan benar wujud. Masa kapal terbang MAS terhempas kat Johor dulu, orang kampung pon mencuri jugak barang kemas dari mayat.

    BalasPadam
  2. Syaitan betul lah mereka ni zalim, kejam binatang apalah salah Malaysia dan penumpang mereka tidak bersalah pun,k'rajaan Malaysia kerap membantu misi kemaanusiaan tidak kira apa bangsa pun.Inilah dia konspirasi Yahudi dan barat utk menguasai dinia ini.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping