Selasa, Julai 29, 2014


Heh! Nampak gayanya ada jugak usaha puak - puak Pakatan Haramjadah ni nak mengheret nama UMNO dalam kancah pergelutan kuasa yang melanda Selangor tu.

Dari pendedahan panas yang dibuat oleh laman portal Pro Yahudi, Merosakkini tu menyebut mengenai hubungan kerjasama UMNO dengan PAS.

Katanya, cadangan tersebut adalah bagi mengekalkan pemerintahan PAS dalam Rejim Pakatan di Selangor bagi merampas kedudukan PKR.

Kiriman SMS melalui aplikasi Whatsapp tu disebarkan dalam laman media sosial dan mendapat perhatian dari ramai pihak memperlihatkan agenda tersebut.

Jelas laman portal Pro Yahudi tu, cadangan tersebut dibuat oleh seorang Ahli Jawatankuasa PAS Pusat bersama dengan beberapa orang lagi pemimpin PAS yang lain.

Apa yang jelas, cadangan dari Dr. Muhd Zuhdi Marzuki tu memang ada kebenarannya. Jika PAS dan UMNO bersatu, maka ancaman terhadap Islam boleh 'dijentik' je.

Namun disebalik penyebaran maklumat tersebut, nampak sangat agenda puak - puak pemberontak dalam Pakatan tu hanya nak memburukkan PAS dimata rakyat.

Diorang cuba nak menampilkan sisi gelap PAS dalam memenuhi agenda perjuangan yang didokong selama hari ini. Sama jugak la yang diorang buat dalam isu Hudud.

Walhal, penjelasan yang diberikan oleh pemimpin PAS kepada DAPigs adalah dalam perjumpaan tertutup. Tapi, ada dikalangan pemimpin DAPigs yang bocorkannya.

Jadi, tak salah jika kita katakan bahawa tindakan membocorkan kiriman SMS tu dibuat oleh pemimpin PAS sendiri yang menolak kerjasama diantara UMNO dan PAS.

Orang macam ni memang ada dalam PAS. Sepatutnya parti tu awal - awal lagi dah buang Parasit yang kerjanya dok merosakkan perpaduan umat Islam di Malaysia ni. Elok diorang ni disula je lagi bagus. Dibiar hidup pun menyusahkan orang!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Amalan biasa politik murahan pakatan rakyat suka-suka salahkan orang lain sedangkan masalah politik di Selangor adalah masalah dalaman mereka yang sedang 'berperang' sesama sendiri bagi merebut kerusi Menteri Besar. DAP dah tentu tak boleh buat apa-apa melainkan meneruskan agenda cucuk mencucuk supaya bakal MB baru boleh patuh dengan mereka.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping