Isnin, Julai 28, 2014


Heh!!! Malam - malam raya pun ada jugak yang Hilang Akal rupanya. Sampai tahap dah mcam orang Gila puak - puak Parti Kecohkan Rakyat ni.

Orang lain sibuk nak sambut raya. Yang diorang pulak sibuk dok buat tuduhan yang bukan - bukan terhadap PAS dalam isu nak menggugurkan Si Khalid Ibrahim tu.

Dek kerana diorang dah dimalukan oleh Presiden PAS sebelum ini dalam kenyataan menyokong Si Khalid Ibrahim tu sebagai MB, PKR mula buat dakwaan terhadap PAS.

Kata Si Joe Bedul tu, PAS Selangor jugak yang sibuk nak tukarkan Si Khalid Ibrahim tu sewaktu awal tahun ini. Maka sebab itu PKR ambik keputusan tersebut.
"Kalau kita rujuk keputusan PAS Selangor di awal tahun ini (Januari) PAS Selangor sebulat suara meminta supaya Tan Sri (Khalid Ibrahim) ditukarkan, “ kata Johari kepada Antarapos.
Heh! Apa ke benda yang Si Joe Bedul ni meroyan tak tentu arah ni? Apa pasal pulak dia nak dakwa kononnya PAS Selangor yang nak Si Khalid Ibrahim tu ditukarkan?

Maksud PAS Selangor tu sebelum ini, kalau nak ganti Si Khalid Ibrahim tu, mesti pilih dikalangan pemimpin PAS sebab PAS ada kerusi yang lebih banyak dari PKR.

Jika dilihat dari satu sudut, memang logik sangat PAS yang jadi Menteri Besar Selangor memandangkan kedudukan kerusi mereka melebihi PKR.

Tapi dek kerana PKR ni hari - hari dok merengek macam budak kecik sebab diorang ni jenis manusia yang GILA KUASA, maka PAS bagi la diorang peluang untuk jadi Menteri Besar.

Realitinya, niat Si Joe Bedul tu adalah untuk memutar belitkan keadaan dan menuduh kononnya PAS yang bersalah dalam isu mengenai kedudukan kerusi Menteri Besar tu.

Apa yang pasti, PKR ni dah mula hilang modal apabila kepimpinan PAS Pusat secara majoritinya menolak cadangan PKR untuk menggugurkan Si Khalid Ibrahim tu.

Hakikatnya, PKR jugak yang merencana agenda "Langkah Kajang" dengan niat mahu menamatkan kemelut kepimpinan parti mereka di Selangor.

Semua orang tau, punca kemelut tu adalah diantara Khalid Ibrahim dan Azmin Ali. Perkara itu sekarang ni dah jadi rahsia umum dan diketahui oleh rakyat Malaysia keseluruhannya.

Jadi, tak usah la PKR nak salahkan orang lain dan mengheret pihak luar dalam kemelut kepimpinan parti mereka sendiri!!! Setakat memalukan diri sendiri je buat apa? Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Kenyataan joe bedul tu betul, PAS mahu khalid ditukarkan tetapi calonnya janganlah jijah tak datang bulan... Asimin kan ado! !!

    BalasPadam
  2. PKR ni macam sial. Tau nak buat kecoh dan bising2...kerja satu haprak pun tak buat!
    Lebih baik bagi kat PAS je jawatan MB tu!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping