Selasa, Julai 22, 2014


Heh!!! Jangan ingat Si Ketua Penipu tu berhajat nak mengembalikan kestabilan dan ketenteraman dalam pentadbiran Politik di Selangor dengan pengumuman dia semalam.

Hakikatnya, Si Ketua Penipu tu ada agenda yang jauh lebih buruk dari itu tanpa pengetahuan orang luar. Hajat dia bukannya nak menghentikan huru hara dalam PKR.

Sebaliknya, Si Ketua Penipu tu didakwa mahu menambahkan lagi keadaan kacau bilau dikalangan rakyat Selangor melalui pengumuman yang telah dibuat.

Dengan menamakan isteri dia sendiri sebagai calon Menteri Besar yang baru untuk dibawa dalam mesyuarat Majlis Presiden Pakatan rabu ni nanti, dia ada rancangan sendiri.

Kemungkinan dia akan buat seperti mana yang dilakukan dalam isu berkaitan dengan Hukum Hudud dimana dia boleh paksa PAS 'Setuju untuk Tidak Bersetuju'.

Walhal, seluruh dunia pun dah sedia maklum bahawa PAS menolak cadangan PKR sebelum ini untuk menggantikan Si Khalid Ibrahim tu sebagai Menteri Besar Selangor.

PAS masih lagi dilihat sebagai salah satu batu penghalang kepada PKR untuk mencapai objektif mereka dalam melaksanakan agenda Langkah Kajang yang telah direncanakan.

Makanya, dengan cara paksaan dan tekanan yang akan diberikan kepada PAS dalam mesyuarat Majlis Presiden nanti akan membuatkan Si Ketua Penipu tu rasa lebih yakin.

Dia akan merasa konfiden untuk membawa nama tersebut ke istana dan menyatakan bahawa keputusan tersebut telah dibuat sebulat suara dikalangan Pakatan Haramjadah tu.

Rancangan Si Ketua Penipu tu adalah untuk membawa mengadap SATU NAMA sahaja bagi mendapatkan perkenan dari DYMM Tuanku Sultan Selangor.

Dari apa yang dimaklumkan, pihak istana pun tak berapa berkenan dengan cadangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak menggugurkan Si Khalid Ibrahim tu.

Mereka melihat tidak ada sebarang keperluan untuk menukar - nukar MB pada ketika ini sedangkan banyak lagi kerja lain yang boleh dibuat untuk menjaga Kebajikan Rakyat.

Malah pihak istana juga katanya menganggap Si Khalid Ibrahim tu ditolak oleh Pakatan kerana desakan Politik. Bukannya sebab dia GAGAL nak jaga Kebajikan Rakyat.

Seandainya penentangan itu berlaku dari pihak Istana dan mereka menolak cadangan yang diberikan oleh Pakatan, maka ianya akan menimbulkan konflik baru.

Dengan alasan itu, mudah la Si Ketua Penipu tu nak memulakan pemberontakan dan menghasut rakyat untuk menghapuskan sistem Raja - Raja Melayu.

Agenda Si Ketua Penipu tu adalah untuk membuatkan rakyat melihat bahawa kekangan dari Raja - Raja Melayu menolak suara rakyat, bukan sahaja di Selangor tapi diseluruh Malaysia.

Nah!!! Itu agenda sebenar Si Ketua Penipu tu sebenarnya. Dia bukannya nak menyelesaikan masalah yang sedang melanda Negeri Selangor tu pada ketika ini.

Tapi sebaliknya dia nak mencipta masalah baru iaitu dengan memulakan gerakan menghapus sistem Raja - Raja Melayu demi mememnuhi kerakusan nafsu Politik dia di Malaysia ni kelak!!! Jadi, jangan la mudah sangat terpedaya dengan dia!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping