Selasa, Julai 29, 2014


Heh!!! Dek kerana dia mula hilang kemaluan, maka Si Ahli Parlimen Pondan, eh silap... Ahli Parlimen Pandan tu dedahkan pulak kemaluan PAS secara umum.

Hanya kerana perancangan PAS untuk bergabung dengan UMNO bagi mengekalkan kuasa di Selangor membuatkan Si Rafizi tu terasa diri dia mula terancam.

Jika sebelum ini, dia mendapat kecaman dari kalangan pemimpin diperingkat akar umbi kerana menjadi pemangkin kepada perpecahan perpaduan dikalangan ahli PKR.

Dalam usaha dia nak melaksanakan agenda "Langkah Kajang" bagi menggantikan Si Khalid Ibrahim tu, Rafizi secara tak lansung membuatkan PKR teruk dikecam oleh pelbagai pihak.

Hasilnya, desakan demi desakan dilakukan terhadap kepimpinan PKR oleh ahli - ahli diperingkat akar umbi supaya menggugurkan jawatan Si Rafizi tu.

Malah, Si Rafizi tu jugak turut dicabar secara terbuka supaya dia meletakkan jawatan sebagai seorang Anak Jantan yang bertanggungjawab terhadap perpecahan yang berlaku.

Sekarang, Si Rafizi tu masih lagi cuba nak menutup kemaluan dia sendiri dengan mendedahkan kemaluan orang lain. Dia yang buat silap, dia nak salahkan orang pulak.

Kini, Si Rafizi tu mempergunakan kiriman SMS melalui aplikasi Whatsapp pemimpin PAS sebagai senjata untuk menyerang parti itu selepas tidak menyokong cadangan PKR.

Sambil menyifatkan tindakan beberapa orang pemimpin PAS itu sebagai "Pengkhianat", Si Rafizi tu turut melabelkannya ianya sebagai satu isu perkauman.
"Cadangan dan pertimbangan Dr Zuhdi ini melanggar pelbagai dasar, ketetapan dan perjanjian yang dibuat oleh Pas – baik secara dalaman atau dengan rakan-rakan politik dan NGO lain," katanya.
Nah!!! Nampak sangat la Si Rafizi ni cuba bertindak sebagai Diktator dan menggunakan kuasa Veto PKR untuk terus mendesak PAS supaya tunduk kepada arahan mereka.

Apa yang pasti, Si Rafizi tu sendiri telah membelakangi dasar perjuangan PKR dalam Pakatan yang memperjuangkan Kebebasan Bersuara. Nak bagi cadangan pun tak boleh.

Tapi, apa nak heran ye tak. Kalau dah namanya pemimpin PKR tu, mana mungkin dia dapat lari dari sifat MUNAFIK yang tebal dalam jiwa dia selama hari ini. Maka tindakan Si Rafizi ni hanya memburukkan lagi reputasi PKR sebagai sebuah parti yang RETORIK!!!- seterusnya...
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Padan muka PONDAN ni. Dah semakin merapu tak tentu arah bila dah sedar kerjaya politik dia tu dah sampai kat penghujung dah.
    Pondan, easy come, easy go, ok!

    Naik laju2 dulu sebab masa dulu2 masih ada orang yang membabi buta percayakan abang non kesayangan dia. Sekarang ni, takde sapa nak layan abang non dia. Di dalam mahu pun di luar negara.

    Jangan terkejut lepas abang non dia masuk, si pondan ni pulak nanti join sekali. Pondan ni memang dah banyak buat taik. Ramai musuh dia!

    BalasPadam
  2. budak mentah nak mengajar politik tg presiden pas.boleh belah lah pondan.
    pkr= parti koyak rabak..doakan si nuar ke sungai buluh lg.rakyat dah nak muntah/menyampah dgn idea n strategi rafizi.hancur pkr.hidup pas.

    BalasPadam
  3. Yg bodoh adalah PAS..pisau dan timun di tangan..sambal di prk dan pinggan di dap.

    nak makan timun tanpa sambal dan pinggan pun boleh. ..ini tidak..terhegeh nak pinggan dan sambal.sedangkan petis ada di umno

    BalasPadam
  4. Dah masuk hari raya ke-2,x selesai jugak isu ni.

    BalasPadam
  5. Pihak yang seconded Khalid adalah PR jugak. Masakan PR nak kata mereka tersalah pilih? Kalau tersalah pilih masakan orang luar dapat hukuman? Yang kita tahu hanya zionis yang perangai seburuk itu, yakni hukum orang lain meskipun dia yang melakukan kesilapan -- rampas tanah palestinian.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping