Khamis, Julai 31, 2014


Heh! Kalau dasar penipu tu, penipu la jugak. Mungkin Si Siputdin tu ingat dia boleh menggunakan orang yang dah meninggal untuk menipu orang lain.

Jika sebelum ini, Si Siputdin tu mendesak agar PAS menghormati keputusan PKR untuk menggugurkan Si Khalid Ibrahim tu sebagai Menteri Besar.

Dalam masa yang sama, Si Siputdin tu menjadikan isu kemelut kepimpinan PAS di Kedah sebagai rujukan dimana dia kata PKR turut menghormati keputusan yang dibuat oleh PAS.

Kononnya kata Si Siputdin tu, PKR tidak masuk campur malah menyokong apa sahaja keputusan yang dibuat oleh PAS Pusat berhubung isu di Kedah pada ketika itu.

Nah!!! Sekarang bekas Setiausaha Politik kepada Bekas Menteri Besar Kedah hari ini tampil membuat pendedahan berkaitan dengan puak - puak PKR tu.

Kata dia, puak - puak PKR ni bukannya gentleman sangat. Jauh sekali mereka ini mempunyai sifat mulia atau pun baik hati dalam isu Menteri Besar Kedah tu.

Dia turut mendakwa, diantara tahun 2008 hingga 2010, Menteri Besar Kedah tu hanya mampu mengepakkan jari dan membilang kerusi Pakatan yang tinggal di Kedah.

Semuanya berlaku apabila seorang demi seorang pemimpin Pakatan, terutama dari kalangan DAPigs dan PKR kerap melompat parti dan meninggalkan Pakatan.

Namun malangnya pada ketika itu, Si Rafizi dan Si Siputdin ni tak pun berusaha nak selamatkan keadaan. Tak de pun tindakan tegas yang diambil.
"...Tempoh itu adalah waktu-waktu getir PAS Kedah menghadapi karenah PKR, menjaga maruah PKR, maruah PR dan maruah kerajaan supaya jangan tumbang di tengah jalan. Adun-adun PKR Kedah melompat, merancang melompat, menjual diri dan kerusi, memakan cengkeram untuk menyeberang..."
Setiausaha Politik Azizan tu juga turut memaklumkan bahawa PAS terpaksa menanggung semua perbelanjaan Pilihan Raya Kecil DUN Bukit Selambau atas kehendak PKR.

Malah PAS Kedah juga katanya turut menanggung hutang ADUN PKR yang telah didaftarkan dalam senarai Insolvensi bagi mengelakkan Pakatan diaibkan.

Itu pun atas arahan PKR dan Si Ketua Penipu tu juga sedangkan dalam masa yang sama, mereka sendiri tidak pedulikan kebajikan pemimpin mereka sendiri.

PAS Kedah juga katanya terpaksa menanggung kehidupan pemimpin dan ADUN PKR yang telah diarahkan oleh Si Ketua Penipu tu untuk letakkan jawatan.
"...Pernahkah Rafizi atau Saifuddin atau Anwar ambil sekeluarga India yang anak-anaknya sedang membesar, bapanya hilang entah ke mana, keselamatan tidak terjamin, budaya dan agama jauh berbeza, tinggal serumah, sedapur, sebilik mandi dengan mereka?


Pernahkah penganut hindu yang taat, berada dalam tekanan, dalam serba kepayahan, menempatkan 'tokong' dan bersembahyang di ruang tamu rumah Rafizi di depan anak dan isterinya? Saifuddin pernah basuh tilam dan lantai bekas kencing budak kaum India di rumahnya? Peduli pun tidak, apalagi bertanya!!!"
Nah!!! Sekarang tak perlu la Si Siputdin dan Si Rafizi tu nak cakap banyak. Kalau diorang setakat tau nak goyang kaki je dan menyalahkan orang itu dan ini, baik tak payah. Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Apasal geng2 JUBURI ni semua perangai buruk2? Adakah kerana KETUM diorang berperangai macam SIAL LAKNATULLAH, jadi pengikut2nya pun sama?

    Kebanyakkan pemimpin2 dan ahli2 PKR samada PONDAN atau PENIPU atau PENGKHIANAT atau PENYANGAK...atau kesemua sifat2 tersebut...seperti AL JUBS!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping