Khamis, Julai 31, 2014


La ish!!! Kesian pulak tengok anak beranak songsang ni. Masing - masing tak sedar diri belaka rupanya. Dari suami, bawak ke isteri sampai ke anak. Sama je perangainya.

Diorang tak sedar ke yang kedudukan diorang sekarang ni sedang hangat dipertikaikan oleh rakyat diperingkat bawahan? Masih lagi ke diorang nak duduk diawangan?

Yang Si Wan Azizah ni sedar ke orang Selangor tak suka dia jadi Menteri Besar? Bukan sebab dia seorang wanita, tapi sebab dia bukannya Anak Jati Selangor.

Malah diperingkat akar umbi masih lagi mempertikaikan kesahihan dia sebagai seorang warganegara Malaysia. Dia masih lagi didakwa sebagai seorang "Anak Angkat".

Jadi, sebab apa yang dia boleh 'Overconfident' dan berangan - angan nak jadi Menteri Besar Selangor ni? Buat apa dia memalukan diri dia sendiri depan orang ramai?

Jika semalam, Si Wan Azizah tu buat satu kenyataan media menyatakan bahawa dia sedia menggalas tugas sebagai Menteri Besar Selangor.
BUTTERWORTH - Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail hari ini melahirkan kesediaannya memegang jawatan Menteri Besar Selangor.

Anggota Dewan Undangan negeri Kajang itu berkata beliau akan menurut keputusan dan amanah parti berhubung perkara itu. PKR telah memutuskan supaya Wan Azizah menggantikan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sebagai menteri besar.

Wan Azizah berkata jawatan itu adalah satu tanggungjawab yang berat dan menganggap ia sebagai satu ujian.
Hah! Kan nampak sangat yang Si Wan Azizah ni tak sedar diri. Belum tentu lagi dia akan dapat jadi Menteri Besar Selangor tu. Konsensus Pakatan pun belum selesai.

PAS pun dah awal - awal bagi 'signal' menolak cadangan yang dibuat oleh PKR untuk menobatkkan dia sebagai MB Selangor bagi menggantikan Si Khalid Ibrahim tu.

Jadi, suah la dia nak berangan - angan nak menjejakkan kaki ke pejabat Menteri Besar tu. Bukan apa. Takut nanti, bila hajat dia tak kesampaian, dia pulak yang jadi GILA macam Si Ketua Penipu tu!!! Penyudahnya nanti, diri dia sendiri jugak yang malu!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Bukan amanah parti, paksaan laki...

    BalasPadam
  2. Mana boleh jadi MB. Lu bukan org Selangor. Lu minta la jadi Ketua Menteri Pulau Pinang. Bodoh punya politician.

    Hidung tak mancung, pipi macam kereta sorong ... untuk angkut sampah.

    BalasPadam
  3. Kulit nwar, jijah dan ijah ni dah macam setebal kulit babi!
    Geli memikirkan 3 ekor sekeluarga yang tak sedar diri ni. Selagi 3 ekor laknat ni masih berperangai macam pukimak, selagi itu lah Malaysia tak tenteram.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping