Selasa, Ogos 26, 2014

Inilah bahananya bila mulut tak reti nak jaga. Suka bercakap tak guna akal fikiran. Penyudahnya, dah kena hadap ke mahkamah kerana menabur fitnah.

Kali ni, Si Khalid Samad tu nak salahkan sapa? Nak salahkan UMNO sebab kebiadapan mulut dia sendiri? Nak tuduh UMNO yang menyebabkan dia celupar?

Yang buat laporan terhadap Si Khalid Samad ni pun bukan orang lain beb. Tapi rakyat negeri Selangor yang meluat tengok perangai biadap dia tu sendiri.

Jadi, adakah Si Khalid Samad ni nak salahkan rakyat yang buat laporan tersebut sebelum ini? Berani ke dia nak kata yang rakyat sengaja nak tutup mulut dia?

Kalau dasar pemimpin yang mulut serupa macam longkang bila bercakap, memang patut pun dia dihadapkan ke mahkamah. Dah la dasar manusia tak sedar diri.

Orang dah bagi dia jadi Ahli Parlimen dalam kawasan Negeri Selangor pun dah kira bagus. Pun dia tak reti nak bersyukur jugak ke? Pun dia masih nak bersikap biadap?

Soal kebiadapan yang ditonjolkan oleh Si Khalid Samad tu didedahkan sendiri oleh Tuanku Sultan Selangor dalam satu majlis yang diadakan sebelum ini.

Maka, memang betul la yang Si Khalid Samad tu seorang yang biadap dan tak tau nak hormat pada orang lain. Atau, adakah ini juga salah Tuanku Sultan Selangor sendiri?

Yang dia suka - suka nak mempertikaikan Kuasa Eksekutif yang dimiliki oleh MAIS dalam isu nak menjaga kesucian Islam di Selangor tu sapa suruh? UMNO suruh jugak ke?

Atau adakah PAS yang suruh dia bersikap biadap dan mempertikaikan perkara sedemikian secara terang - terangan? PAS pun tak nak masuk campur dengan sikap biadap dia.

Jadi, sebab itulah Setiausaha Agung PAS sebelum ni menegaskan supaya semua pemimpin PAS tak keluarkan kenyataan sesuka hati tanpa merujuk kepada parti terlebih dahulu.

Penyudahnya, yang malu siapa? PAS jugak yang hilang kemaluan sebab ada pemimpin yang mulut serupa bau longkang macam Si Khalid Samad ni. Jadi, tak payah la dia nak meroyan tak tentu arah dan salahkan orang lain sedangkan semua tu salah dia sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping