Selasa, Ogos 12, 2014


Hasrat Si Ketua Penipu tu adalah untuk melihat Presiden PAS, Si Hadi Awang tu mengikut telunjuknya seperti yang sering dilakukan sebelum ini.

Namun harapan itu berkecai bila Hadi Awang menolak permintaan Si Ketua Penipu tu agar PAS menyokong usahanya menjadikan isterinya sendiri sebagai Menteri Besar Selangor.

Adalah dilaporkan, pertemuan bersama diantara Si Ketua Penipu tu dengan Hadi Awang berlaku di sebuah hotel di Marang lewat petang semalam. 

Walaubagaimana pun, Presiden PAS itu tetap menolak pencalonan Presiden PKR, Wan Azizah sebagai Menteri Besar Selangor yang baru menggantikan Khalid Ibrahim.

Hadi Awang yang sebelum ini dilaporkan bertegas menyokong Khalid Ibrahim kekal sebagai Menteri Besar Selangor, mahu PKR menamakan calon lain selain Wan Azizah.

Antara nama yang disebut - sebut menjadi pilihan PAS ialah Timbalan Presiden PKR, Mohamed Azmin Ali yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bukit Antarabangsa.

Dalam masa yang sama, Si Ketua Penipu tu sehingga hari ini masih enggan mengulas lanjut hasil pertemuannya dengan Abdul Hadi dan menganggap ia hanya pertemuan biasa. 

Walhal, Si Ketua Penipu tu cuba nak sorok kemaluan diri dia sebab perjumpaan itu dikatakan gagal dalam usahanya memujuk Hadi Awang mengikut telunjuknya.

Persoalan yang menjadi isu dikalangan rakyat pada hari ini ialah mengenai kedudukan Si Azmin Ali tu sendiri. Kenapa Si Ketua Penipu tu beria - ia tak nak mencalonkan dia?

Jika kita lihat sebelum ini, hasrat Si Azmin tu nak bertanding jawatan Presiden PKR pun dihalang dan disekat oleh Si Ketua Penipu tu. Kali ini pun sama jugak.

Ada yang melihat tindakan Si Ketua Penipu tu meminggirkan "Anak Buah Kesayangan" dia secara terang - terangan adalah satu tindakan yang sangat menghairankan.

Kalau dulu, apa saja yang diminta oleh Si Azmin tu pasti akan dipenuhi oleh Si Ketua Penipu tu tanpa sebarang banyak soal jawab. Tapi, kenapa sekarang sudah berubah?

Itu persoalan yang dibangkitkan dikalangan rakyat. Si Ketua Penipu tu buat Si Azmin tu seolah - olah dia hanya sekadar watak tempelan dan tak perlu diberi perhatian sangat. Setakat jadi Pencacai je yang layak untuk Si Azmin tu gamaknya!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Si jijah tu memang sakit hati kat azmin ali. Dah bertahun2 bermusuhan. Nwar terpaksa pilih jijah...kalau tak jijah naik angin nanti, habis terbongkar rahsia2 nwar!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping