Sabtu, Ogos 02, 2014


Heh!!! Sedangkan pemain bolasepak antarabangsa macam Si Cristiano Ronaldo ni pun benci kepada Israel sampai sanggup ambik tindakan yang drastik.

Dengar kata, pemain handalan dari Portugal ni sanggup menolak tawaran bernilai jutaan ringgit bagi menghasilkan sebuah iklan komersial untuk sebuah syarikat.

Dalam pendedahan tersebut dinyatakan bahawa Si Cristiano Ronaldo ni menolak tawaran tersebut kerana mendakwa syarikat berkenaan menjadi penyumbang kepada Israel.
Recently Cristiano Ronaldo Rejected Pepsi TV Commercial which was offering him Million Dollar just because He Said Pepsi Used To Donate Money For Israeli Soldiers! And we all knew clearly why Ronaldo is against Israelis. - NewsLine77
Malah, turut dilaporkan juga dilaman media internet mengenai tindakan pemain Real Madrid ni enggan bertukar jersi dengan pemain dari pasukan Israel.

Sebaran mengenai isu tersebut turut mendapat perhatian pengamal media sosial dan ianya menjadi viral sejak lima hari yang lalu. Terutama diruangan media Twitter.

Nah!!! Pemain bolasepak antarabangsa macam Si Cristiano Ronaldo tu pun ada keberanian nak menyatakan bantahan dia terhadap kekejaman yang dilakukan oleh Israel.

Tapi malangnya di Malaysia ni, ada pihak yang berani menentang Hak Bangsa dia sendiri pun masih takut nak keluarkan sebarang kenyataan secara terbuka.

Nak pulak Si Gundik Kit Siang tu sendiri. Dari satu sumber yang disampaikan kepada SH semalam, Si Gundik Kit Siang tu ada datang ke sebuah Bazar Ramadhan.

Turun dengan puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak mengedar kurma. Sampai di satu meja, dia ternampak ada tong derma untuk rakyat Gaza dan Palestine.

Tapi bila dia tengok tabung derma tu anjuran Pemuda UMNO, mula dia mencebik mulut. "Anjuran Pemuda UMNO?" soal Si Gundik Kit Siang tu dengan nada pura - pura pelik.

Mungkin dia terkejut tengok Pemuda UMNO berani kutip derma guna tong macam tu untuk membantu rakyat Palestine. Tak de la macam puak - puak DAPigs kesayangan dia tu. Diorang setakat tau nak kutip derma untuk menjahanamkan ekonomi orang Melayu je!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Meluat betul aku dgn minah pukimak ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ialah, SiPerempuan Melayu hilang jati diri, ini ke umat Nabi Muhammad saw, tak pentingkan agama dan bangsa sendiri, bodoh betullah.

      Padam
  2. Jiwa busuk saja cinta yg busuk.
    Jiwa yg bersih suka yg baik

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping