Ahad, September 07, 2014

Alamak ai!!! Apa hal pulak ni? Kenapa pulak geng - geng Anak Muda Kecoh ni nak halang Hak Kebebasan Bersuara di Malaysia ni? Dah buang tebiat ke apa?

Bukan ke selama hari ini puak - puak PKR tu jugak yang sibuk dok tuduh Kerajaan yang menghalang Hak Asasi Manusia tu? Jadi, kenapa sekarang diorang pulak yang buat?

Hakikat sebenarnya, bukan Kerajaan yang halang Hak Kebebasan Bersuara ni. Tapi sebaliknya diorang sendiri yang buat kerja Haramjadah tu.

Kalau diorang bercakap menghentam dan menabur fitnah terhadap orang lain sesuka hati, boleh pulak. Tapi bila diambik tindakan, didakwa menghalang Hak Kebebasan Bersuara?

Tapi kalau diorang pulak yang dihentam dan dicaci depan orang ramai, tau pulak diorang nak suruh orang tu tarik balik kenyataan dan sebagainya?

Untuk apa pulak diorang nak suruh Hadi Awang tu tarik balik kenyataan yang telah dibuat terhadap PKR dalam isu kemelut kepimpinan yang melanda Selangor sebelum ini?

Walhal, diorang jugak yang dok sibuk berkempen nak menghapuskan Akta Hasutan. Jadi, usah la diorang nak naik angin tak tentu arah bila Hadi Awang buat macam tu.

Sepatutnya, kalau diorang tetap dengan pendirian dalam perjuangan diorang tu, dah tentu diorang takkan buat kenyataan sedemikian. Sebaliknya, diorang akan jawab semula.

Tapi disebabkan PKR ni tak de kredibiliti dan memang tak mampu nak jawab isu yang dinyatakan oleh Hadi Awang, maka sebab itu diorang suruh ianya ditarik balik.

Tinggal lagi, kenapa pulak AMK nak menyalak tak tentu arah bila Hadi Awang cakap macam tu depan penyokong - penyokong dia? Nampak sangat la yang diorang ni MUNAFIK.

Kenapa masa Si Sam Ketot maki hamun Hadi Awang dalam Kongres PKR, diorang boleh pulak diamkan diri dan hanya menutup mulut? Kan RETORIK namanya tu?

Sampai tahap Si Sam Ketot tu melabelkan Hadi Awang dengan gelaran Setan dan sebagainya. Pun lagi Si Ketua AMK yang baru ni nak pejamkan mata?

Masa tu, tak de pulak dia anggap tindakan Si Sam Ketot tu sebagai satu tindakan yang tidak mencerminkan semangat setiakawan dalam Pakatan?

Inilah perangai sebenar puak - puak PKR ni. Diorang ni memang jenis manusia yang MUNAFIK dan tak sedar diri. Satu perkara tu hanya Halal dilakukan bila diorang je yang buat. Tapi kalau orang lain buat, semuanya Haram belaka!!! Macam Gampang!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. AMK tak payah nak bodek sangatlah. Nampak bodoh dan buruk mebela Nepotisme. Tanya budak tadika pun depa tahu Wan Azizah hanya layak jadi guru tadika saja.

    BalasPadam
  2. Guru tadika tu udah di kira bagus dah tu kalau tak housekepper lah jawabnya.

    BalasPadam
  3. aku setuju bro diatas. jd cikgu tadika mcm mana nak buat kipas tangan. hahah

    BalasPadam
  4. Soalnya, layak ke dia nak jadi Cikgu Tadika kalau budak Tadika pun lagi pandai bertanya soalan dari dia? Hehehe...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping