Ahad, September 28, 2014

Apa maknanya bila pemimpin DAPigs secara tiba - tiba je muncul depan para penyokong mereka dan menjulang dua orang ADUN PAS yang didakwa BARUA tu sebagai Wira?

Korang nampak tak apa yang tak kena dengan tindakan yang dilakukan oleh puak - puak DAPigs tu semalam? Sudah tentu mereka ada agenda yang tersembunyi.

Dalam satu majlis yang dianjurkan oleh puak - puak DAPigs tu semalam, mereka secara terbuka mengangkat tindakan khianat yang dilakukan oleh dua orang ADUN PAS tu.

Sambil menyifatkan tindakan tersebut sebagai satu tindakan yang berani, DAPigs juga turut menyatakan bahawa tindakan mereka itu telah menyelamatkan hubungan dalam Pakatan.
"Mereka ini bukan pengkhianat, mereka ini perwira rakyat. Disebabkan mereka, cubaan Umno untuk bergabung dengan Pas dan membentuk kerajaan di Selangor tidak berjaya," kata ADUN Bukit Gasing ketika berucap pada Majlis Makan Malam DAP di sini, malam ini.
Hakikatnya, rakyat diperingkat bawahan dapat lihat apa yang sedang dilakukan oleh puak - puak DAPigs tu. Diorang cuba nak tunjuk kononnya dalam isu ni PAS yang bersalah.

Diorang cuba nak memberi gambaran bahawa tindakan PAS melabelkan dua orang ADUN itu sebagai Pengkhianat dan BARUA adalah tidak wajar dilakukan.

Dalam pada masa yang sama, DAPigs dilihat cuba untuk meredakan kemarahan dikalangan penyokong - penyokong PAS terhadap diri mereka yang semakin hari semakin menjolok mata.

Semuanya disebabkan sifat kurang ajar yang ditinjolkan oleh puak - puak DAPigs tu terhadap Presiden PAS dan turut memperlekehkan golongan ulama dalam parti tersebut.

Apa yang pasti, tindakan DAPigs itu jelas merupakan satu PENGHINAAN terhadap pimpinan PAS terutama bagi jawatan Presiden parti tersebut secara terang - terangan.

Soalnya sekarang, adakah PAS masih lagi mahu terus kekal bersekongkol dengan mereka yang secara terbuka menghina parti tersebut dan menjadi Pak Angguk Saja?

Kalau PAS benar - benar sebuah parti yang masih lagi relevan, diorang perlu ambik tindakan untuk menjaga maruah parti mereka sendiri. Bukannya sekadar berdiam diri dan menutup mulut macam BAPOK dibelakang Jalan Chow Kit!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. Barua barua ini lah yang selamatkan Pakatan Rakyat di Selangor. PKR dan DAP perlu beri ganjaran kepada mereka kerana jasa2 mereka lah PR selamat di Selangor. Barua2 ini pun PAS tak berani ambil tindakan. Mungkin barua2 ini bertindak dengan restu pemimpin atasan PAS.

    BalasPadam
  2. Kebodohan sendiri tak nak mengaku..balik balik UMNO juga jadi mangsa dan dipersalahkan...Tolong bagi pencerahan sikit wahai DAP dan PAS..masa bila UMNO campur tangan dalam krisis selangor ini....Cubalah salah sorang pemimpim UMNO Selangor yang bangun dan menafikan tuduhan tersebut. Ini tidak..senyap aje..sebab tu lah sedap mereka menuduh..Cuma yang mengherankan samada Pemimpin UMNO Selangor ni ada TELOR ke takde...

    BalasPadam
  3. hanya pengkhianat yang kenal dengan pengkhianat....mmg depa pengkhianat.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping