Ahad, September 28, 2014

Alamak ai!!! Macam mana pulak Si Apek ni boleh kantoi ni? Kalau sebelum ni bukan main lagi dia hentam Si Khalid Ibrahim tu bila dia dipecat sebagai Exco.

Macam - macam dakwaan yang dibuat terhadap Si Khalid Ibrahim tu. Tapi, masa dia jadi Exco, kenapa dia boleh akur pulak dengan tindakan Khalid?

Adakah ianya dibuat atas dasar taat kepada Menteri Besar? Bukan ke dia sepatutnya mendahulukan rakyat dari mana - mana pihak yang lain termasuk MB sendiri?

Kalau la semua tu betul dan benar seperti mana yang dicanangkan oleh Si Apek ni, takkan mungkin rakyat diperingkat bawahan menuntut penjelasan dari pihak dia sendiri.

Dimaklumkan bahawa Si Apek DAPigs tu sebelum ini menyokong penuh tindakan Rejim Pakatan yang dipimpin oleh Khalid untuk membina Lebuh Raya Kidex.

Katanya, Si Apek DAPigs tu merupakan diantara mereka yang paling kuat mempertahankan tindakan Rejim Pakatan pada ketika itu untuk terus membina lebuh raya tersebut.

Sedangkan pada ketika itu, isu berkaitan dengan pembinaan Lebuh Raya Kidex ni jugak yang menjadi punca pemecatan Khalid Ibrahim dan penggulingan dia sebelum ini.

Sekarang Si Apek DAPigs tu dah mula terperangkap dan rakyat diperingkat bawahan mula menuntut penjelasan yang sebenar dari pihak dia berhubung isu tersebut.

Dengan meluahkan kata - kata sinis, Penolong Pengerusi Persatuan Penduduk Seksyen 14A tu turut mendesak agar Si Apek DAPigs tu "Membuat Perkara Yang Betul".
"Kami akan terus memantau tindakan anda, dan mohon tindakan proaktif anda untuk menghentikan projek Kidex secepat mungkin," kata Kum dalam satu surat terbuka buat Teng.

Apa yang jelas, luahan yang dinyatakan oleh Penolong Pengerusi Persatuan Penduduk itu membuktikan bahawa Si Apek DAPigs tu sebelum ini tidak mengendahkan rakyat.

Jadi kesimpulannya, memang betul la puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya hanya mementingkan diri mereka sendiri. Diorang bukannya peduli sangat pun dalam bab nak menjaga Kebajikan Rakyat!!! Tu pasal la diorang sanggup main tikam belakang!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping