Selasa, September 30, 2014

Ramai ini je yang datang? Memalukan sungguh!!!
Nampak gayanya itu yang berlaku didepan Ibu Pejabat PAS pagi tadi. Niat asal pencacai - pencacai Si Ketua Penipu tu berkumpul adalah untuk memalukan Si Hadi Awang. 

Tapi akhirnya, Si Ketua Penipu tu pulak yang hilang kemaluan. Sebab yang datang untuk buat piket didepan pejabat PAS tu tak sampai pun 10 orang. Yang ramainya wartawan dan pihak media.

Hasrat mereka yang berkumpul depan pejabat PAS tu adalah untuk menyerahkan memorandum dan kebiasaannya diorang akan buat piket sebelum menyerahkan memo tu.

Dalam memorandum tu terkandung desakan agar PAS mengambil tindakan yang tegas terhadap pemimpin yang lantang mempertikaikan PKR dan DAPigs sejak akhir - akhir ini.

Jika tindakan itu tidak diambil, maka mereka mendesak agar PAS meninggalkan Pakatan kerana didakwa sudah tidak memiliki semangat solidariti terhadap Pakatan.

Tapi dari apa yang dilaporkan, diorang tak berkumpul pun seperti biasa. Sebaliknya diorang sampai, buat kenyataan media dan kemudian terus serahkan memo tersebut kepada wakil PAS.

Habis serah memorandum, diorang semua terus balik. Itu je yang diorang buat? Kenapa diorang tak berguling - guling depan Pejabat PAS tu? Kenapa diorang tak menyalak - nyalak macam biasa?

Itu menunjukkan bahawa selama hari ini yang meramaikan orang disebarang perhimpunan atau piket yang dianjurkan oleh Pakatan kebanyakkannya dihadiri oleh budak - budak PAS.

Kalau nak harapkan budak PKR dan DAPigs je, maka jadi la macam hari ni. Tak sampai 10 orang pun yang datang. Tu pun datang dan terus balik. Tak de la diorang nak menyalak macam biasa.

Kalau tengok dari keadaan itu pun, diorang sendiri patut sedar bahawa diorang yang akan kehilangan sokongan dan bukannya PAS. Jadi, tak payah la diorang nak berlagak tak tentu arah dan memalukan diri sendiri depan orang ramai!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

8 ulasan:

  1. Sebelum ini yg dok bagi ramai apa-apa jenis piket atau demontrasi adalah penyokong-penyokong daripada parti PAS. PKR mana ada ramai penyokong!

    BalasPadam
  2. Yg selalu memenuhi ruang himpunan najis ketum adalah org2 pas.
    Selama ini org2 pas akan pertahankan segala kemungkaran ketum dlm aktiviti mendubor dan memuki dgn hadis dan segala hukum demi menyelamatkan maruah kotor gay tua nie.Sampai ada yg lantang berbicara ttg hukum qazaf demi sundal gay tua nie....Seolah2 rendahnya hukum2 dlm islam ciptaan Allah swt dlm mgadili seseorg...
    Skrg siapa yg dihina dan dicaci krn menegur kebodohan mainan ketum dan pkr nie????Pas dan presidennya yg tutup sblh mata dgn adegan video besi lahanat ketum si pemuki dan pendubor itu!!!!!

    BalasPadam
  3. Hahaha hahaha adoiii hanya ramai tu je. Tak sampai 10 orang? Hahaha hahaha hohoho hohoho hehehe hehehe / sendirian guling guling atas lantai

    BalasPadam
  4. bila PR nak memBERSIHkan KL lagi ya? rasanya kl dah kotor blk dan mesti diBERSIHkan..kita tgk kali ni,byk lg kah sukarelawan KUNING yg turun menyapu..dok rasa kurang sakan kali ni sbb org2 hijau boikot..hehehe..Takbirrrr

    BalasPadam
  5. Pas da lupe pejuangan asal..sy dgr ceramah nik aziz dan hj hadi dari dulu..tahun 1985..tp nik aziz n hj hadi dulu n pas dulu ngan sekarang da mcm langit dengan bumi bezanye..saya hilang hormat pada pas bila mereka bersama pr..niat mereka berubah tanpa sedar..tp sy rase allah masih sayang pas insyallah pasal ditunjuk dpn mata yg bersama pr bkn jln islam..harap2 saudara2 seislam saya dlm pas dibuka kn mata dan hati agar nampak petunjuk allah ini..jgn sebab kita diuji dgn sedilit kuasa atas bumi ini kita tggl niat asal..fikir2 kn dan muhasabah semula niat perjuangan..allah melarang kita putus kn persaudaraan sesama muslim..wasalam saudars2 ku..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setahu saya la dari era 70 an dulu pun perjuangan PAS mengambil Singapore sbg model? Kapir mengkapir konsisten!

      Padam
  6. LAKONAN TAK MENJADI

    BalasPadam
  7. AHLI PKR TIDAK RAMAI LAGI BOLIH KIRA DENGAN JARI AHLI PKR APA PUN PKR TAK BOLIH BUAT APA TANPA SOKONGAN PAS NAK HARAP DAP TAK PAYAH TAPI YG HAIRAN NYA KENAPA PAS MASIH TIDAK BERTINDAK SAMPAI ORG PERGI RUMAH KITA DAN BUAT TEGURAN MASIH LAGI BERDIAM DIRI BERSABAR ADA TEMPAT NYA JANGAN ESOK ORG MELAYU HILANG KERPECAYAAN PADA PARTI PAS DAN TAK BOLIH DI PERCAYAI TAKUT DAN MENIKUS DISERGAH OLIH PKR NAK TUNGGU SAMPAI ANUAR MASUK KEDALAM BALIK BARU NAK BERTINDAK.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping