Isnin, September 08, 2014


Apa lagi yang perlu dipertikaikan? Kalau pandai sangat, sila ingatkan seluruh rakyat Malaysia, apa sumbangan yang telah diberikan oleh Wan Azizah selama ini?

Kalau setakat jadi Presiden pun masih lagi GAGAL nak selesai kemelut kepimpinan parti sendiri, baik jangan sibuk nak berpolitik. Duduk kat rumah, jaga cucu lagi baik dari menyusahkan orang lain!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Yang penting, nafsu keluarga munafik dan peliwat tegar yang berpaksikan burit burit cina DAP mesti dipertahankan. Ugama hanyalah sandiwara mereka. Sial betol ayah anwar ibrahim dan mak dia keluarkan anak perangai babi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kelayakan jijah sepat kering sbg presiden pkr dan MB hanyalah semata2 krn dia bini aljuburi.. cuba bgtau kalau dia bkn bini anwar layakkah dia utk dua jwtn tu...

      Padam
    2. kehebatan jijah yg paling utama yg melayakkan dia menjadi MB telah terbukti kerana mampu bertahan sbg isteri anwar bkn calang2 org yg blh jd bini anwar silap hb dah lama kote anwar tu kena potong dek bini.. ialah berkongsi batang dgn laki n perempuan semua lubang tibai..

      Padam
  2. aku masih ingat lagi Chandar M pun pernah hempas fail depan WA,sebab tak puas hati WA,lemah dan lembab.

    BalasPadam
  3. surat PKR pertama ke Istana pohon mengadap, Anwar yang sign. Apa yang kita boleh harap disebalik Azizah jadi MB..... kerja gila!!!!

    BalasPadam
  4. Beliau berjaya mencipta pelbagai teknik balingan kerusi

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping