Ahad, September 07, 2014

Heh!!! Memang dasar parti Kominus sungguh puak - puak DAPigs ni rupanya. Pantang ada peluang, ada saja yang suka ambik kesempatan. Tak kira la dari belakang sekali pun.

Yang herannya, kenapa diorang pulak yang nak terasa hati dengan kenyataan yang dibuat oleh Hadi Awang sebelum ni? Diorang ada kaitan ke dengan kenyataan tersebut?

Tapi, apa boleh buat. Diorang ni dah songeh sebenarnya. Lagi pun, selama hari ini memang DAPigs ni suka menentang Islam secara terang - terangan.

Jadi, bila Presiden parti yang KONONnya memperjuangkan Islam tu bersuara, DAPigs pun ambik la kesempatan dan cuba nak memburuk - burukkan reputasi Hadi Awang tu.

Menurut DAPigs, Hadi Awang perlu dipersalahkan kerana kehilangan dua buah Negeri, Kedah dan Terengganu kepada Barisan Nasional sebelum ini.

Atas sebab itu mereka melabelkan Hadi Awang sebagai seorang yang tak layak untuk bercakap atau mempersoalkan Wan Azizah mengenai keupayaannya.

IRONIKnya, kenapa puak - puak DAPigs tu tak nak salahkan Si Ketua Penipu tu kerana GAGAL untuk merampas 14 buah Negeri dari Barisan Nasional?

Bukan ke Si Ketua Penipu tu diangkat menjadi Ketua dalam Pakatan Haramjadah tu? Maka keGAGALan Pakatan merupakan keGAGALan Si Ketua Penipu tu juga.

Bukan satu dua Negeri beb. Tapi 12 Negeri!!! Tak de pulak puak - puak DAPigs tu nak salahkan Si Ketua Penipu tu. Sebaliknya, diorang salahkan SPR dan BN.

Tambah memalukan ialah apabila ada MACAI yang tampil memberi komen mengenai Hadi Awang. Komen yang diberikan memang boleh dianggap kurang bijak.

Nama je mamat tu CEO Institut Hal Ehwal Demokrasi dan Ekonomi (IDEAS). Tapi pandangan yang diberikan mengalahkan budak sekolah tadika.

Ada ke dia nak pertikaikan pretasi Si Hadi Awang tu di Parlimen dan mencabar mana - mana pihak agar mendedahkan sumbangan yang diberikan oleh Ahli Parlimen Marang tu?
"Tolong ingatkan saya, apakah perkara terbijak yang telah diperkatakan oleh pemimpin agung bernama Hadi Awang sepanjang dia menjadi Ahli Parlimen?"
Kalau dia banyak IDEAS sangat, kenapa dia tak senaraikan sumbangan dan prestasi yang ditonjolkan oleh Si Wan Azizah tu sebagai seorang Ahli Parlimen dan Ketua Pembangkang? Kalau setakat pandai nak pertikaikan orang lain je, baik tak payah jadi MUNAFIK!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. hadi u must suppot diana sofya. dont stay with us, get out from pr mulai hari ini aku ceraikan kau dengan talak 3

    BalasPadam
  2. Meh nok ghoyak ke Pkr, orang respect seseorang itu di sebabkan oleh orang terasa malu dengan kebolehan yang tidak ada pada orang lain dan merasa hormat dan rendah diri dengan kebijaksanaan serta kemampuan dan tindakan yang di laksanakan, bukan main tangkap muat aje, berat ah kalu lagu tu. Pelek lagi memelekkan.

    BalasPadam
  3. Pooodah rba, geram aku dengan kau, betina tu datang ganu aku gol gol aku tak peduli aku style penyu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping