Ahad, September 28, 2014

Tahniah dan syabas diucapkan kepada Ahli Parlimen Alor Star ni diatas tindakan yang telah dia lakukan sebelum ini sehingga berjaya memalukan Si Ketua Penipu tu.

Ucapan tahniah tersebut wajar diberikan diatas keberanian dia dalam menyatakan pandangan serta perjuangan sebenar puak - puak Pakatan Haramjadah tu selama hari ini.

Jika sebelum ini mereka hanya sekadar bermain 'sembunyi tangan' dalam menjelaskan agenda subversif yang cuba disembunyikan daripada pengetahuan rakyat.

Walaubagaimana pun perkara itu sudah pun diketahui oleh rakyat melalui beberapa siri pendedahan yang telah dibuat berserta dengan beberapa bukti - bukti yang tidak disengajakan.

Hakikatnya, memang sudah menjadi hasrat utama puak - puak Pakatan Haramjadah tu cuba untuk menghapuskan institusi Raja - Raja Melayu secara total di Malaysia ni.

Paling tidak, mereka berniat untuk menjadikan sistem Raja - Raja Melayu tu sebagai satu simbol sahaja yang tidak mempunyai sebarang kuasa ke atas pentadbiran Negara.

Sepertimana yang telah dititahkan oleh DYMM Tuanku Sultan Selangor sebelum ini, kewujudan Raja - Raja Melayu di Malaysia ni bukan hanya sekadar untuk menghadiri Majlis sahaja.

Tetapi mereka juga mempunyai kuasa mutlak dan autoritatif dalam menentukan hala tuju serta perjalanan pentadbiran sesebuah Kerajaan di Malaysia seperti melantik Menteri Besar.

Namun perkara itu yang cuba dihapuskan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu secara perlahan - lahan. Dan ianya jelas kelihatan apabila berlakunya konflik di Selangor baru - baru ini.

Sekiranya kuasa lantikan itu berjaya dihapuskan, maka perkara yang sama jugak akan akan dilakukan untuk mencabar Perlembagaan Persekutuan dalam bab perlantikan Perdana Menteri.

Maka atas sebab itulah kita ucapkan tahniah kepada Ahli Parlimen Alor Star tu kerana berani mendedahkan agenda Subversif yang sedang direncanakan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu!!! Si Ketua Penipu tu sendiri pun tak berani nak buat benda yang sama!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Kit siang dan anak dia guan eng tu diam jer....maknanya mereka sokong la apa yang disarankan oleh MP Alor Setar tu.

    Apa2 hal....cinapek DAP memang pukimak biadap!

    BalasPadam
  2. Bukan Kit Siang dan Guan Eng saja pukimak. Melayu g di belakang dia juga pukimak.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping