Isnin, September 29, 2014

Rasa tak lengkap pulak kalau blog ni tak mengulas kenyataan yang dibuat oleh Anak Si Nik Aziz tu mengenai nasib malang yang menimpa parti itu sejak akhir - akhir ini.

Memang nampak sangat PAS dibuli oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu secara terbuka. Malah mereka diserang dari setiap penjuru dan dilebelkan sebagai Pengkhianat.

Ianya memang cukup memalukan bagi sebuah parti Politik yang cukup lama bertapak didalam Malaysia ni. Ianya juga boleh dianggap sebagai satu Penghinaan yang cukup besar.

Namun apa yang lebih memalukan ialah kenyataan yang dibuat oleh Anak Si Nik Aziz tu secara terang - terangan. Ianya memberi imej buruk kepada parti itu secara tak lansung.

Mana tidaknya. Kalau PAS dibuli oleh pihak lawan, kita boleh terima akal lagi. Tapi bila mereka dibuli oleh rakan sekutu mereka, sudah tentu ianya mengaibkan bagi mereka.

Kata Si Anak Nik Aziz tu, PAS dulu hanya menjadi mangsa buli UMNO. Tapi hari ini, mereka dibuli pulak oleh rakan Pakatan yang selama ini ber-Tahaluf Siyasi dengan mereka.

Walaubagaimana pun, Si Anak Nik Aziz tu tak perlu nak salahkan orang lain apabila parti dia menjadi mangsa buli oleh pihak lain, termasuk dari kalangan rakan mereka sendiri.

Sebaliknya, Si Anak Nik Aziz tu perlu sedar dimana kesilapan yang telah mereka lakukan sehingga menjadi mangsa buli orang lain. Dia perlu mencerminkan diri dia terlebih dahulu.

Hakikatnya, PAS hari ini menjadi mangsa buli diatas kelemahan yang ditonjolkan oleh pemimpin - pemimpin parti itu sendiri. Mereka kini sudah mula GILA KUASA.

Maka disebabkan itu mereka sanggup lakukan apa sahaja demi untuk memenuhi kepentingan peribadi masing - masing sehingga dasar perjuangan sendiri pun sanggup digugurkan.

Itu merupakan diantara punca utama kenapa PAS menjadi mangsa buli dari kalangan uak - puak PKR dan DAPigs. Mereka hanya mengambil kesempatan diatas kelemahan yang ditonjolkan.

Dalam erti kata lainnya, PAS hari ini menjadi mangsa buli kerana pemimpinnya GAGAL untuk menjaga maruah parti, maruah pemimpin serta maruah perjuangan parti tu sendiri. 

Mereka lebih rela berkawan dengan Setan macam DAPigs sehingga sanggup menggadaikan maruah diri mereka. Jadi, usah la mereka merengek salahkan orang lain kalau mereka sendiri pun GAGAL menjaga maruah parti sendiri!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Anak Nik Azis>>> Mana ada PAS dulu kena buli oleh UMNO? PAS kan hebat bersyarah & memaki hamun...mana boleh kena buli...ye betul?

    BalasPadam
  2. PAS mana ada integrity..selagi memainkan islam dan merosakkan islam..selama itu lah PAS jadi bahan buli DAP dan PKR...semoga PAS di bungkus kan oleh DAP PKR....mengambil iktibar dari ajaran doa nik Aziz yang boleh mendoakan kehancuran umat islam yang lain..

    BalasPadam
  3. APA bezanya pas dan umno kita sama orang melayu dan seislam . Lupakan lah sengketa lama dan berbaik lah semula demi perpaduan melayu dan Islam . Allahu Akbar !!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping