Selasa, September 23, 2014

Heh! Apa boleh buat. Kemungkinan besar Si Wan Azizah ni tulis surat dalam keadaan dia terlalu tertekan sehingga sanggup dia menipu secara terbuka.

Salah satu isi kandungan yang ditulis oleh Presiden PKR tu turut menyebut bahawa dialah yang mencadangkan nama Azmin untuk dipilih menjadi Menteri Besar Selangor.

Kata Si Wan Azizah tu dalam surat yang disiarkan semalam menjelaskan bahawa dia sedia menarik diri dari mencalonkan dirinya sebagai Menteri Besar Selangor.
"Atas semangat itu, saya telah membuat keputusan untuk menarik diri dari pencalonan sebagai Menteri Besar Selangor. Saya telah mencadangkan kepada Majlis Pimpinan Pusat (MPP) agar YB Tuan Mohamed Azmin Ali, Ahli Dewan Negeri Kawasan Bukit Antarabangsa diangkat sebagai calon Menteri Besar Selangor..."
Dari satu sudut, nampak sangat Si Wan Azizah tu tulis surat tu untuk menunjukkan yang KONONnya dia seorang yang berhati besar dan sanggup berlaluan kepada orang lain.

Walhal hakikatnya, semua orang pun tau bahawa itu semua hanya lakonan puak - puak PKR tu semata - mata. Ianya hanya sekadar satu Pembohongan Besar terhadap rakyat.

Realitinya, tindakan itu sudah dirancang dengan rapi untuk Menipu Rakyat secara terang - terangan demi kepentingan diri mereka sendiri. Bukannya untuk kepentingan rakyat.

Jika benar Si Wan Azizah tu seorang pemimpin yang mempunyai 'Hati Besar', kenapa tidak dari awal lagi dia tarik diri dan memberi laluan kepada Azmin untuk jadi MB?

Kenapa pada ketika PAS bertegas untuk terus mencalonkan Azmin sebagai calon menggantikan Khalid Ibrahim, dia pun ikut serta menolak cadangan tersebut?

Nah!!! Sekarang sudah terbukti bahawa puak - puak PKR ni memang dari kalangan manusia yang MUNAFIK dan suka Mengkhianati Rakyat secara terang - terangan!!! Orang MUNAFIK macam ni memang TAK LAYAK untuk jadi pemimpin!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Sudahlah nenek laknat sepat kering betina PENIPU SUNDAL!!!!!!!!!!!!

    Masa Tuanku Sultan murka dan masa Tuanku dah titah tak nak BETINA PENIPU SUNDAL ni menjadi MB, kenapa nenek penipu ni tak beri laluan AWAL2???

    Sampai laki pukimak dia dan kuncu2 dalam PKR dan DAP sanggup mempertikaikan kuasa Tuanku Sultan! Biadap dan KURANG AJAR pulak tu.Sekarang tiba2 nak BERLAKON macam dia tu berhati mulia? Orang Singapura mana ada yang dibesarkan untuk menghormati Sultan? Laki dia mana ada menghormati Sultan? Mereka berdua campur anak betina sundal sekor tu hanya tau menghormati duit dan kuasa cinabeng2 DAP!

    KELUARGA PUAKA!

    BalasPadam
  2. DAH NAK SASAU GAMAKNYA....

    BalasPadam
  3. Apa nak jadi dengan manusia sekarang . Perasaan hasad dengki,bisuk hati,fitnah menfitnah semua ada pada manusia yang namanya melayu. Jangan jadi hamba kepada iblis laknatullah. ok

    BalasPadam
  4. Punca segala masaalah diS'langor disebabkan Anuar sekeluarga, heran betul lihat perangai mereka ni, keturunan apa mereka asyek menyusahkan org aje.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping