Rabu, Oktober 22, 2014

Hehehe... Lu Mana Mau Lari Aaa??? 
"Tak perlu doakan supaya saya tak akan dipenjarakan. Saya percaya dengan undang-undang..." Itu diantara kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Ketua Penipu tu semalam.

Jika kita lihat dari satu sudut, kita dapat lihat keyakinan Si Ketua Penipu tu bahawa dia tidak akan disabitkan dengan kesalahan dan bakal disumbat ke dalam penjara gara - gara nafsunya.

Sebagaimana yang kita semua sedia maklum, Si Ketua Penipu tu kini sedang sibuk menghitung hari - hari terakhirnya apabila rayuan kes liwatnya dijadualkan pada hujung bulan ini.

Walaupun Si Ketua Penipu tu kata dia yakin dengan sistem undang - undang Negara dan percaya yang dia tidak akan dipenjarakan, tapi secara realiti adalah sebaliknya.

Jika benar Si Ketua Penipu tu percaya yang dia tidak akan ke penjara, kenapa dia sibuk buat rayuan untuk menggugurkan Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah, dari mengetuai perbicaraan tersebut?

Kalau la Si Ketua Penipu tu yakin yang dia tidak bersalah, kenapa dia sibuk dok buat promosi dan mengiklankan kempen 'Rakyat Hakim Negara' didalam laman Facebooknya sebelum ini?

Andaikata dia yakin dengan sistem Kehakiman Negara, buat apa dia nak ajak semua orang turut serta berhimpun dihadapan Istana Kehakiman pada hari dia bakal dijatuhkan Hukuman?

Kan nampak sangat janggalnya tindak-tanduk yang dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu? Memang cukup terserlah ketakutan yang sedang dialami oleh Si Ketua Penipu tu pada ketika ini.

Dan yang paling menghairankan kita ialah apabila puak - puak Anak Muda Kecoh (AMK) tu turut mengeluarkan arahan kepada setiap ahli Cabang untuk turut serta dalam himpunan itu kelak.

Kalau dulu, sewaktu kes liwat pada tahun 1998, tak payah keluarkan arahan pun, semua orang datang berkumpul di hadapan Dataran Merdeka secara suka rela. Tak de orang paksa pun.

Tapi sekarang, kenapa siap ada arahan bertulis dikeluarkan? Itu membuktikan yang Si Ketua Penipu tu bukan saja kecut buah kerandut dia sebab bakal dihumban dalam penjara, tapi dia juga sudah kehilangan sokongan dari kalangan rakyat!!! Tu pasal la dia menggelupor tak tentu arah!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping