Isnin, Oktober 27, 2014

Ramai juga orang PKR yang tak faham, kenapa beria sangat nak Universiti Malaya sedangkan ada UNISEL yang tajaan dibawah pemerintahan Rejim Pakatan Negeri?

Apa salahnya kalau budak - budak UNISEL tu yang diberikan belanja sebanyak RM200 setiap seorang untuk sama - sama ke Putrajaya dan lakukan demonstrasi? Tak salahkan?

Tapi yang buat orang tak faham, apabila Si Azmin tu sendiri yang tak mahukan UNISEL dipergunakan dan dijadikan tapak untuk menjadi hamba sahaya kepada perjuangan Anwar. 

Sebaliknya Si Azmin cakap dengan secara jelas yang dia tidak mahu membuang masa lagi berpolitiking dan menyusahkan rakyat. Ini termasuk la dengan mempergunakan kemudahan Negeri untuk tujuan tersebut.
“Sekarang waktu bekerja, bukan untuk berpolitik kerana masa untuk itu sudah selesai. Pasukan baharu pentadbiran negeri ketika ini mendapat sokongan daripada Pas, DAP dan PKR. 
Rakyat Selangor mahu pembangunan diteruskan dengan baik dan ini menjadi tanggungjawab saya untuk memikulnya. Jadi sekarang fokus kepada kerja,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.
Sebab itu, polemik UM ini tak sepatutnya berlaku jika Azmin berikan lampu hijau untuk gunakan pelajar UNISEL. Bila Azmin sendiri nak SABOTAJ program Big Boss…jawabnya payahlah.

Saifuddin Nasution sendiri katanya tak gembira dengan sikap Azmin yang tak komited dengan usaha ‘Rakyat Hakim Negara’. Sudahlah support moral tidak (diberikan) support material jauh sekali. Duit parti (pulak) terpaksa digunakan. - #Sumber

PS: Lagi pun, puak - puak Pakatan Haramjadah ni memang jenis suka main tikam belakang. Jadi, tak heran la kalau Si Azmin tu sanggup buat tindakan tersebut terhadap Si Ketua Penipu tu!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping