Khamis, Oktober 02, 2014

Huk-alahai!!! Kita ingatkan penyokong - penyokong UMNO dan Barisan Nasional je yang pelik bila ada awek yang pakai purdah tu pilih untuk jadi Ahli parti DAPigs.

Kalau penyokong UMNO/BN yang buat kesimpulan macam tu, kita faham la kenapa sebab DAPigs dan UMNO memang sejak dari dulu lagi bermusuhan diantara satu sama lain.

Nak pulak bila DAPigs ni kekal dengan perjuangan mereka untuk terus memusuhi Islam dan mengecam amalan Politik Rasisme yang didakwa menjadi amalan UMNO selama ini.

Tapi rupanya, dikalangan pemimpin PAS pun meluahkan perasaan yang sama. Rupanya, diorang pun pelik kenapa Si Awek Pakai Purdah tu boleh pilih DAPigs sebagai wadah perjuangan dia.

Yang kita bertambah pelik ialah apabila Naib Ketua Dewan Ulama sendiri yang meluahkan kenyataan tersebut. Dia pun hairan kenapa awek tu tak pilih PAS untuk menyertai Politik.
"Pada pendapat saya anak muda itu (Melati) 'tersalah pilih', tidak menggambarkan watak luarannya. Watak luarannya memang menggambarkan Islamik tetapi entah macam mana boleh pilih DAP. 
"Pandangan anak muda tadi (Melati) mengenai DAP itu juga tak tepat sebab DAP sebenarnya anti-Islam," katanya ketika dihubungi Antarapos.
Dalam pada masa yang sama, Datuk Mahfodz juga turut menyifatkan DAPigs sejak kebelakangan ini secara terang - terangan menyerang penubuhan Negara Islam di Malaysia.

Tidak cukup setakat itu sahaja. Bahkan kata dia, DAPigs juga turut mengecam serta membantah cadangan PAS untuk melaksanakan Hukum Hudud di Negeri Kelantan secara terbuka.

Kata Mahfodz, tindakan Melati juga memperlihatkan kejayaan DAPigs dalam memesongkan pandangan rakyat dengan melemahkan kedudukan serta peranan Islam di Negara ini.

Tapi Si Mahfodz tu juga jangan lupa. Kejayaan DAPigs tu juga membuktikan keGAGALan PAS dal memberi tarbiah yang sewajarnya mengenai Islam. Jadi, dia pun kena sedar diri jugak. Jangan setakat pandai jadi Pak Angguk Saja je!!!

PS: Nampak gayanya, perang PAS dan DAPigs ni masih berterusan bila PAS berani labelkan DAPigs sebagai Anti Islam. Sebelum ini, PAS mengecam penubuhan sebuah pertubuhan Haram. Klik sini
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping