Sabtu, November 15, 2014

Heh! Macam - macam peel puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Buat perangai tak senonoh sokmo, bak kata dek orang Ulu Cheka. Yang sampai tak masuk dek akal pun ada jugak.

Dah masuk PKR, dia keluar. Masuk pulak PAS. Mujur la lepas dia keluar PAS, dia tak masuk DAPigs. Kalau dia buat kerja Gila macam tu, memang betul - betul PANDIR la namanya.

Persoalannya, kenapa dia keluar dari PKR dulu dan menyertai PAS? Adakah dia anggap PKR tu tak cukup Islamik untuk memperjuangkan Islam? Atau dia anggap PKR tu sendiri tidak berpaksikan kepada Islam?

Atau mungkin dia anggap PAS tu hanya sekadar platform untuk dia maju ke depan dan mudah untuk dia ambik kesempatan? Alasan dan sebab musababnya, hanya dia yang mampu jelaskan.

Tinggal lagi, jangan ada yang salah faham. Bekas ahli PKR ni buat keputusan dan umum keluar dari PAS bukan sebab dia dah muak dengan Politiking yang berlaku didalam parti itu.

Jauh sekali dia menyampah dengan gelagat pemimpin - pemimpin PAS yang semakin hari dilihat semakin tak relevan dengan arus Politik semasa yang jelas hanya berjuang demi kepentingan peribadi.

Bukan la dia keluar PAS atas alasan yang sama seperti alasan Tamrin yang jelas kecewa dengan apa yang sedang berlaku didalam PAS hari ini sehingga menggugat hubungan dalam Pakatan.

Tapi, dia bertindak keluar dari PAS atas alasan kesihatan dan tidak mampu untuk meneruskan perjuangan serta menyertai aktiviti parti seperti yang pernah dilakukan sebelum ini.

Mungkin, sesetengah pihak boleh anggap tindakan Bekas ahli PKR ni meninggalkan PAS sebagai satu sindiran terhadap Presiden PAS yang juga turut dilaporkan mengalami masalah kesihatan. Tapi itu bergantung kepada persepsi masing - masing. Korang sendiri fikir la!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping