Jumaat, November 14, 2014

Ahli dan penyokong - penyokong PAS rata - rata memberi pandangan bahawa Abdul Hadi Awang, Presiden PAS wajar digantikan sekiranya GAGAL menyelesaikan isu dengan Pakatan.

Malah mereka juga turut menggesa agar pemimpin PAS Pusat turut bertindak dengan mengambil pemimpin lain yang lebih berkemampuan sebagai pengganti kepada Presiden PAS itu.

Menurut kata mereka, PAS tidak kekurangan dari segi bilangan tokoh dan pemimpin pelapis yang berkelayakan serta berkemampuan untuk mengisi jawatan Presiden parti itu.
"Sekiranya, sebagai pemimpin parti, beliau GAGAL mengambil tindakan berhubung isu dan masalah yang berlaku dalam Pakatan, tidak mustahil ahli akan bangkit dan menolak (kepimpinan Hadi ).

Pihak pentadbiran PAS Pusat juga mungkin turut mengambil tindakan mengambil tokoh lain yang lebih prihatin kepada persoalan - persoalan dan masalah didalam PAS," kata mereka.
Jika sebelum ini, DAPigs dengan lantang menghina Hadi Awang dan cuba untuk memburukkan imejnya dengan membangkitkan isu remeh serta membuat dakwaan yang bukan - bukan.

Menurut kata penyokong PAS itu lagi, sepatutnya Hadi Awang perlu menerima cadangan dan kritikan dari suara diperingkat bawahan terhadap isu serta masalah yang sedang dihadapi.
"Jadi saya berpendapat Presiden selayaknya mengambil respon positif. Laporan yang dikemukakan sebelum ini kemungkinan ada terdapat fakta yang belum disahkan. Asasnya, tindakan drastik perlu diambil oleh PAS untuk mengatasi masalah didalam parti," katanya.
Kesimpulannya, usah la PAS nak melihat masalah dalaman orang lain. Sewajarnya mereka menumpukan kepada masalah dalaman mereka sendiri. Jangan sibuk jaga tepi kain orang sedangkan kain sendiri pun koyak rabak!!! Sedar la diri sikit!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Apa yg berlaku dlm Pas kini adalah 'karma' yg diterimanya kerana bersekongkol dgn puak anti Melayu/Islam dan puak liberal Islam.
    Nama parti kononnya 'Islam', tapi apa yg diamalkan tidak Islamik.
    Terimalah nasib buruk yg mungkin akan meruntuhkan parti kedua terbesar orang Melayu itu.
    Salah sendiri. Jangan salahkan orang lain.

    BalasPadam
  2. Setakat nk jaja ajak pusat geng2 anuwar...baik xyah berblogla. Buat kerja menyambung kerja2 abu lahab dan abu jahal...
    Nak bwk penyokong sokong anuwar pun x mampu...gah kt siber je. Teruskan usaha mulia anda menghina dan menyakiti hati ulamak.

    BalasPadam
  3. Sorry tuan2, Karma tu kepercayaan orang hindu dan budha.

    Orang islam percaya kepada qada dan qadar, serta ketentuan dan balasan Allah...

    Kita kena kikis pengunaan perkataan karma kerana lebih elok kita pakai yang bersesuaian dengan ugama kita; iaitu qada dan qadar.

    Teruma kasih.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping