Ahad, Disember 28, 2014

Sudah pasti, ada diantara kita yang dah tengok aksi - aksi "Panas" yang disiarkan dibawah ni. Tapi yakin la, ada diantara kita yang masih sengaja membutakan mata dari melihatnya.

Mereka yang terdiri daripada manusia yang tak reti nak menilai KEBENARAN sudah pasti terdiri dari kalangan puak - puak Pencacai Pakatan Haramjadah tu sendiri.

Jika sebelum ini, puas Si Apek Kit Siang tu melontarkan dakwaan terhadap pemimpin Kerajaan sedangkan diri dia sendiri pun tak pernah tunjuk muka membantu mangsa banjir.
PM dan MB Kelantan serta Tok Pa, Pengerusi UMNO Negeri Kelantan duduk berbincang soal menjaga kebajikan rakyat.
Malah para pengikut - pengikut dia dalam DAPigs tu sendiri pun tak de mengambil apa - apa inisiatif untuk membantu mereka yang sedang dilanda banjir pada ketika ini.

Dan jika sebelum ini juga, puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri tampil mempertikaikan tindakan Perdana Menteri yang didakwa 'bersenang lenang' bermain golf di Hawaii.

Tetapi di Malaysia, jangan kata batang hidung pemimpin - pemimpin Pakatan Haramjadah tu sahaja yang tak nampak. Malah, bayang - bayang diorang pun hilang entah ke mana.
PM dan MB Kelantan bersama Tok Pa menziarahi mangsa banjir yang telah dipindahkan ke Pusat Pemindahan
Bila YAB Perdana Menteri dah balik dan terus turun ke padang melawat mangsa banjir, mula la puak - puak Pakatan Haramjadah tu meroyan tak tentu arah dan hilang akal.

Sekarang, diorang mula menyalak kata "Dah memang itu tugas dan tanggungjawab dia. Memang patut pun dia turun dan jalankan tugas yang telah diamanahkan."

Hakikatnya, dalam mereka tak sedar, mereka sendiri mengakui bahawa YAB Perdana Menteri tu seorang yang menjaga amanah dan menjalankan tugas serta tanggungjawab dia sebagai pemimpin.
PM dan MB Kelantan bersama Tok Pa berkingsi makanan bersama mangsa banjir di Pusat Pemindahan.
Kesimpulannya, sekarang puak - puak Pencacai Pakatan Haramjadah tu secara tak lansung mendakwa pemimpin mereka pulak yang tak amanah dan tidak bertanggungjawab. Setakat tau bercakap dan mempertikaikan kerja orang dalam twitter je, baik tak payah!!!
Tidak ketinggalan, Tengku Mahkota Pahang diiringi YAB Menteri Besar Pahang turut serta turun padang menziarahi mangsa banjir di Pusat Pemindahan sambil mengadakan pemeriksaan kesihatan.
Categories:

2 ulasan:

  1. stop la guna gambaq2 mendedah aurat tu.

    BalasPadam
  2. aisey.... gambaq gini x perlu ditunjuk.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping