Ahad, Disember 21, 2014

Semenjak nak bergelar janda ni, bukan main mudah lagi dia terasa dengan apa yang diluahkan oleh orang lain. Habis hilang semua dasar Hak Kebebasan Bersuara yang diperjuangkan sebelum ini.

Soalnya, kenapa pulak Si Nurul Izzah tu nak terasa sangat dengan kenyataan yang dibuat oleh Ketua Menteri Sabah berhubung kemelut kepimpinan yang melanda Negeri dibawah bayu tu?

Kenapa pulak dia beria - ia sangat nak suruh Ketua Menteri Sabah tu menjaga Politik partinya sedangkan selama ini PKR memang suka menyibuk dalam urusan parti orang lain?

Dalam kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Nurul Izzah tu hari ini memperlihatkan yang dia memang terasa pedih apabila PKR kena balun dengan Ketua Menteri Sabah tu semalam.
KUALA LUMPUR - Pengerusi BN Sabah, Datuk Seri Musa Aman digesa menjaga dan mengutamakan survival politik beliau di negeri itu berbanding mencampuri urusan parti lain.

"Mungkin beliau patut menjaga kedudukan politiknya sendiri di Sabah," kata Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar.

Beliau juga menafikan bahawa partinya itu sedang dilanda konflik dalaman susulan tindakan Adun Inanam, Dr Ronald Chia Ming Shen memuat naik status mahu meletak jawatan sebagai wakil rakyat di laman sosial, pada Rabu.

"Sebenarnya tiada konflik, Alhamdulillah kerana komunikasi antara beliau dengan Timbalan Presiden PKR itu masih konsisten.


"Beliau memohon masa atas keadaan kesihatan dan insya-ALLAH tahun baharu akan memberikan keputusan," katanya kepada pemberita selepas menemui penduduk di Jalan Bukit Pantai, Bangsar, di sini, hari ini.
Dari satu sudut, nampak sangat yang Si Nurul Izzah tu hanya sekadar cuba untuk menyembunyikan kebenaran dari diketahui oleh orang luar. Dia cuba nak sorok kemaluan partinya sendiri.

Itu hakikat yang memang tidak dapat dinafikan oleh Si Nurul Izzah tu. Hakikatnya, semua orang pun sedar yang PKR pada ketika ini masih lagi berantakan ekoran kesan dari pemilihan parti itu.

Kesimpulannya, kemelut PKR tu memang masih lagi belum selesai. Ianya umpama 'Api Dalam Sekam'. Sesama diorang pun sanggup bertikam sesama sendiri demi menjaga kepentingan Politik Peribadi semata - mata!!! Bukannya diorang berjuang untuk rakyat!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. PKR dah bungkus di Sabah. 17 cabang dah hilang AJK dan mampus.

    Pirah!!!! Nurul, cari dildo dari sibuk hal politik orah

    BalasPadam
  2. Nurul budak budak. Jg. Terasa hati nga. Budak budak

    BalasPadam
  3. hehehe....latah pulak dah budak birah....kahkahkah

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping